رسانه‌ها زوایای حادثه تروریستی کرمان را تبیین کنند



ایسنا/مازندران مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران بر تبیین زوایای پیدا و پنهان حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد.

عبدالمهدی حق‌شناس امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن انتقام شکست‌هایش در محور مقاومت را از مردم عادی می‌گیرد، اظهار کرد: محور مقاومت با حمایت و کمک مردم در برابر وحشی‌های کروات زده ایستادگی کرده و در مقابل، دشمن به‌دنبال انتقام از مردم است. 

وی شهادت ۱۰۳ نفر از زائران سردار شهید سلیمانی را نشانه هدف درست و بزرگ وی برشمرد و گفت: دشمنان اسلام هنوز کینه حاج قاسم را به دل دارند و شکست‌های سنگین‌شان در محور مقاومت و نبرد غزه موجب شده تا از مردم که حامیان اصلی جهاد هستند، انتقام بگیرند. 

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان، افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و نوکران بد ذات‌شان وقتی دیدند که نمی‌توانند جلوی شکست.های مفتضحانه خود در عرصه رسانه‌ای و جهانی را بگیرند مانند غزه انتقام شکست‌هایشان را از مردم، کودکان و زنان می‌گیرند.

حق‌شناس تاکید کرد: در برابر چنین جنایت ضد انسانی و ضد بشری همکاران رسانه‌ای نباید سکوت کنند و به تبیین درست عوامل و دلایل این حادثه تروریستی بپردازند تا افکار جهانی متوجه دخیل بودن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کش در این‌ ترور شوند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا