در مراسم یادبود مسعود اسکویی چه گذشت؟


مراسم یادبود مسعود اسکویی با حضور معاون صدا، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از اهالی رسانه و ورزش در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز-۱۷ اردیبهشت ماه با حضور علی بخشی زاده (معاون صدا)، کیومرث هاشمی (وزیر ورزش و جوانان)، شاهید مظفری (رییس مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما)، مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال)، علی کفاشیان (رییس سابق فدراسیون فوتبال)، جمعی از پیشکسوتان ورزشی، هنرمندان و مدیران شبکه‌های رادیویی، اهالی رسانه و ورزش در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

حضور تعدادی از گزارشگران ورزشی و همچنین قدیمی‌های فوتبال از نکته‌های قابل توجه در این مراسم بود که از بین آنها می‌توان به عادل فردوسی‌پور، حمید درخشان و مهدی محمدنبی اشاره کرد.

همچنین در بخشی از مراسم کلیپ صوتی و تصویری از اجراهای خاطره‌انگیز مسعود اسکویی صدای ماندگار ورزش پخش شد.

در مراسم یادبود مسعود اسکویی چه گذشت؟

بخش دیگر مراسم به بیان ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی مسعود اسکویی اختصاص یافت. دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.  

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه) از دنیا رفت و ۱۶ اردیبهشت ماه با برگزاری مراسم تشییع در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا