گروه‌های جهادی در جنگ رسانه‌ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند



رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران در جنگ‌های مختلف همچون جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و دفاع از سلامت، همواره خط مقدم را حفظ کرده‌اند و امروز نیز در جنگ رسانه‌ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی در آیین اختتامیه جشنواره ملی جهادگران که در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در قلب خبیث جبهه استکبار هم جای پیدا کرده است.

وی با اشاره به عملیات “وعده صادق”، گفت: بعد از عملیات وعده صادق، جنبش و خیزش دانشجویی جدیدی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شکل گرفت و این نشان‌دهنده سرعت بالای تغییر و تحولات در جهان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: امروز که ما داعیه‌داران رویکرد و عمل جهادی هستیم، باید از سایرین یک قدم جلوتر باشیم؛ یعنی به معنای واقعی، پیش‌رونده و پیش‌برنده‌تر از دیگران در زمینه‌های مختلف عمل کنیم.

زهرایی با اشاره به این‌که عنصر جهادی در همه عرصه‌های جنگ علیه دشمن مشترک است، گفت: جهادگران در موقعیت‌های مختلف پای کار بودند؛ جهادگران در ۸ سال جنگ تحمیلی، دفاع از حرمین، دفاع از امنیت و جنگ سلامت در ایام ویروس کرونا، در خط مقدم پرچم را دست گرفته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین جهادگران در سیل و زلزله‌ها با مدیریت بحران خط مقدم را حفظ کرده‌اند و در عرصه جنگ اقتصادی، کارآفرینان صندوق‌های قرض‌الحسنه و گروه‌های جهادی تخصصی نیز فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: امروز نیز جهادگران در جنگ تمام‌عیار و همه‌جانبه رسانه‌ای مقابل استکبار جهانی، پیشتاز هستند.

وی با اشاره به جشنواره جهادگران گفت: برپایی جشنواره ملی جهادگران می‌خواهد قدرت و توان جهادگران را در جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها نشان دهد و توانمندسازی گروه‌های جهادی در روایت هنری و رسانه‌ای حرکت‌هایشان، از مهمترین اهداف این جشنواره است.

زهرایی مطرح کرد: جهادگران در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و امروز هر گروه جهادی تولیدکننده یک اثر فاخر هنری – رسانه‌ای است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره ۳۰ هزار اثر در مراحل قشری و استانی به دبیرخانه جشنواره رسید که از این آمار ۷۱۲ اثر به داوری جشنواره رسیده و پس از داوری نهایی ۸۰ اثر در عرصه‌های مختلف حائز رتبه و شایسته تقدیر در سطح ملی شده‌اند.

زهرایی با تاکید بر این‌که پنجمین جشنواره با قوت و قدرت بیشتری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ظرفیت‌سازی، از این جریان رسانه‌ای در آینده حمایت بیشتری شود و با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا