رویکرد روابط عمومی ها تقویت ارتباط با رسانه ها باشد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، رضا ثقتی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تقدیر از ‌های ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی عملکرد سازمان‌ها، نهادها، اظهار کرد: بی توجهی به این حوزه آسیب‌های فراوانی به دنبال دارد.

مدیر کل با تأکید بر به روز بودن روابط عمومی‌ها، گفت: نشست‌های فصلی باید برگزار و آخرین سیاستگذاری‌های دولت به روابط عمومی اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه امروز میدان عملیات در زمین رسانه‌ها است، اضافه کرد: اگر دولت، سازمان و نهادی بخواهد نسبت به رسانه و حوزه اطلاع رسانی توجه نکند قطعاً موفقیتی نیز نمی‌تواند کسب کند.

ثقتی با اشاره به اینکه باید از همه امکانات، نیرو و تجهیزات در بخش اطلاع رسانی استفاده شود، گفت: در روزهای اخیر و اجرای طرح هدفمند سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بزرگترین هشدار برای سازمان‌ها و مسئولان بوده که به نقش مهم رسانه‌ها توجه کنند.

وی با بیان اینکه امروز دولت به این نتیجه رسیده که باید نگاه ویژه ای به حوزه رسانه و اطلاع رسانی داشته باشد، اضافه کرد: ورود رسانه و توجه به اطلاع رسانی سبب ایجاد آرامش در جامعه و افکار عمومی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به رویکرد جدید این اداره کل در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ها، گفت: باید اتاق فکری در سطح شهرستان‌ها با حضور رسانه‌های فعال تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه نگاه و رویکرد در حوزه فرهنگ و هنر باید فرا سازمانی باشد و در همین راستا نیازمند تقویت اتاق‌های فکر و گروه‌های مشورتی با رسانه‌ها هستیم، ادامه داد: تقویت ارتباط با رسانه‌ها باید در دستور کار روابط عمومی‌ها باشد.

ثقتی با بیان اینکه باید رویکرد کلان نگری در حوزه مدیریت افکار عمومی داشته باشیم، اضافه کرد: یکی از تکالیف روابط عمومی‌ها استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در همه امور است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا