متاسفانه آنچنان که باید از بازوی رسانه در جبهه حق بهره مند نیستیم



ایسنا/مرکزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروزه آنچنان که باید از بازوی در جبهه حق بهره مند نیستیم، گفت: باید آموزه ها و پیام های انقلاب اسلامی را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم، برای این مهم به بازوی توانمند رسانه نیاز داریم و این بازو باید در این دولت ایجاد و تقویت شود.

سینا دلشادی روز پنجشنبه ۸ اردیبهشت در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی اظهار کرد: امروز نیاز به تقویت رسانه های انقلابی در کشور و استان داریم و اینکه به یک جریان انقلابی در رسانه ها نیاز داریم که مبتنی بر ارزش ها و مفاهیم اسلامی باشد.

وی افزود: رسانه ها باید در نظر داشته باشند که پرداختن به واقعیت ها نباید منجر به سیاه نمایی و تضعیف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شود. انتشار اخبار باید جبهه حق را تقویت کند نه اینکه سبب تضعیف حق شود و آب به آسیاب دشمن بریزد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: امروز آنچنان که باید از بازوی رسانه در جبهه حق بهره مند نیستیم، باید آموزه ها و پیام های انقلاب اسلامی را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم و برای این مهم به بازوی توانمند رسانه نیاز داریم و این بازو باید در این دولت ایجاد و تقویت شود.

دلشادی بیان کرد: امیدواریم که جشنواره رسانه ای ابوذر در این دوره نیز باشکوه برگزار شود و بتوانیم نتایج خوبی را شاهد باشیم و به اهداف و مقاصد مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا