اصحاب قلم و رسانه‌های متعهد ما در وقایع اخیر با تهدیدات دشمن به خوبی مقابله کردند



ایسنا/اردبیل رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب قلم و رسانه‌های متعهد ما با شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی در وقایع اخیر به خوبی با تهدیدات دشمن مقابله کردند.

مهدی عیسی‌زاده شامگاه ۱۰ اسفند در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل گفت: ابزار رسانه در جهان معاصر مثل یک شمشیر برنده عمل می‌کند و اصحاب قلم و رسانه‌های متعهد ما با شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی در وقایع اخیر به خوبی با تهدیدات دشمن مقابله کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده که به آسانی از دست برود، انقلاب اسلامی مثل کوه بزرگی است که با برداشت یک یا دو کامیون سنگ و خاک، چیزی از ابهت و عظمت آن کاسته نمی شود.

عیسی‌زاده با نقل مشاهدات خود از جنایات گروهک‌های کومله و دموکرات در دوران دفاع مقدس، پیشنهاد کرد فجایع مخالفان نظام اسلامی برای خبرنگاران و هنرمندان نقل شود تا اصحاب هنر و خبر با ثبت و نگارش آنها حقانیت نظام اسلامی و عمق کینه دشمنان را از این انقلاب نشان دهند.

عیسی‌زاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به بیداری و بصیرت ملت اعتماد داشت و در وقایع اخیر ملت نیز پشتیبانی خود از جمهوری اسلامی را نشان دادند و مردم در دهه فجر و ۲۲ بهمن نیز پرشورتر از قبل حضور یافته و دشمنان را ناامید کردند.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: رسانه‌ها در هدایت جوامع نقش مهمی ایفا می‌کنند و بسیج رسانه استان از نیروها و خبرنگاران متعهد و صاحب قلمی برخوردار است.

وی با نام بردن از برخی سرداران و فرماندهان دفاع مقدس ، روحیه سلحشوری و مقاومت مردم را ستود و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی‌سابقه بود و مردم با حضور خودجوش و گسترده بار دیگر اراده قاطع خود را در حمایت از نظام اسلامی نشان دادند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا