آماده تعامل با خبرگزاری مهر هستیم


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سیدروح‌الله موسویان ظهر دوشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر استان اصفهان با اشاره به رویکرد دانشگاه اصفهان در تولید اخبار و ارتباط مؤثر با رسانه‌ها، از نقش‌آفرینی شایسته خبرگزاری مهر در انعکاس جایگاه ملی و بین‌المللی اصفهان تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: اصفهان دارای جایگاه بین‌المللی ویژه بوده و سعی شده این جایگاه در تعامل دانشگاه و میزبانی هیئت‌های خارجی نیز مدنظر باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: از نقطه نظرات اصحاب رسانه برای دیده شدن هرچه بیشتر جایگاه ملی و بین‌المللی اصفهان استقبال می‌کنیم.

موسویان ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای واکاوی و پیگیری علمی دغدغه‌های مردم استان گفت: آماده تعامل هرچه بیشتر با خبرگزاری مهر در این خصوص هستیم.

وی با اشاره به نقش معنوی، علمی و آموزشی دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه اطلاع‌رسانی و خبر، حضور دانشجویان در عرصه رسانه می‌تواند مؤثر و راهگشا بوده و در این خصوص نیز دانشگاه اصفهان آماده همکاری است.

آماده تعامل با خبرگزاری مهر هستیم

ارتباط نزدیک رسانه و دانشگاه راه برون‌رفت از مشکلات اصفهان است

همچنین مریم یاوری، سرپرست خبرگزاری مهر استان اصفهان با تقدیر از نگاه ویژه دانشگاه اصفهان در حمایت از رسانه‌های رسمی استان اصفهان تصریح کرد: این خبرگزاری سعی کرده از دانش اساتید دانشگاه‌ها برای آگاهی بخشی به جامعه استفاده کرده و به‌طور ویژه به دستاوردهای علمی که کاربرد مناسبی در زندگی مردم دارد بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان با معضلات زیست‌محیطی بسیاری مواجه است، افزود: یکی از راه‌های برون‌رفت از این مشکلات ارتباط نزدیک رسانه‌ها و اساتید دانشگاه است.

یاوری به ظرفیت خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به زبان‌های مختلف نیز اشاره و بر آمادگی این خبرگزاری در انعکاس دستاوردهای علمی و دیدارهای دیپلماتیک دانشگاه اصفهان تاکید کرد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا