روابط عمومی های کردستان در حوزه اطلاع رسانی درست ضعف دارند



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، آرش حسین پناهی شامگاه دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی ادارات شهرستان قروه با بیان اینکه امروزه روابط عمومی حوزه‌ای است که مغفول مانده و باید به جایگاه واقعی خود برسد، اظهار داشت: نیاز است به گونه‌ای کار شود که نگاه کلیشه‌ای به روابط عمومی که فقط محدود به نصب بنر می‌شود از بین برود.

به گفته وی ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی، تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی سه شاخص و مسئولین گران سنگ روابط عمومی بوده و باید هر کدام از این مؤلفه‌ها در جای خود تقویت یافته و باعث ارتقای روابط عمومی شوند.

حسین پناهی از میان این موارد شاخص اطلاع رسانی را بسیار مهم دانست و افزود: اینکه اطلاعات صحیح و درست و با منبع مؤثق بازگو شود حیاتی است و متأسفانه در این زمینه کسانی وارد کار شده اند که بسیار ضعف دارند و باید آموزش لازم را ببینند.

وی در ادامه بر مستقل بودن روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت و که روابط عمومی حوزه‌ای مستقل است و مربوط به جناح خاصی نبوده، نیست و نخواهد بود.

حسین پناهی همچنین از برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها در استان خبر داد و حضور پررنگ در این جشنواره را ضروری خواند و در پایان خواستار توجه به چارت سازمانی و تعیین پست روابط عمومی شد و بیان کرد که در اداراتی که چارت سازمانی برای روابط عمومی تعریف شده، نباید این پست خالی بماند.

در ادامه این نشست انتخابات شورای روابط عمومی ادارات شهرستان قروه برگزار شد و در آن «خسرو عزتی، مهدی حضرتی، دنیا یوسفی، مجید خاطری و مهدی مؤمنی» بیشترین آرا را به دست آورده و انتخاب شدند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا