ایسنا واقعیت‌ها را انعکاس می‌دهد



ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اطمینان داریم آنچه ایسنا از طرف مردم و مسئولان انعکاس می‌دهد واقعیت است.  

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمود مسگریان در آستانه “۲۳ سالگی تاسیس ایسنا” با حضور در دفتر این خبرگزاری، با اشاره به اینکه رسانه یکی از ارکان مردم سالاری دینی است، افزود: رسانه نقش دو طرفه بسیار موثری دارد.

وی ادامه داد: رسانه از یک سو مشکلات و نیازهای مردم را انعکاس می‌دهد و از طرف دیگر زحمات مسئولان را برای جلب اعتماد و سرمایه اجتماعی انعکاس می‌دهد.

مسگریان با اشاره به اینکه رسانه زمانی که در قالب مجموعه‌ای از افراد صاحب علم و در مرکز علمی قرار بگیرد ارزش بسیار بیشتری دارد، تصریح کرد: به همین دلیل شورای شهر ارزش زیادی برای خبرگزاری ایسنا قائل است و اطمینان داریم آنچه این رسانه از طرف مردم و مسئولان انعکاس می‌دهد واقعیت است.  

رئیس شورای شهر همدان اضافه کرد: دانشجو فرد صادقی است و در خبرگزاری دانشجویان نیز اخبار به دور از هر گونه غرض ورزی و نقطه نظر شخصی بیان می‌شود.  

وی در ادامه مطرح کرد: دوره ششم شورای شهر وظایف خود را در چارچوب وظایف انجام می‌دهد و از ایسنا انتظار داریم فعالیت‌ها و نقص‌ها را انعکاس دهد و اعضای شورا نیز سعی می‌کنند تحولی را در بخش‌های فیزیکی و اجتماعی شهر ایجاد کنند.  

مسگریان همچنین بیان کرد: در مناطق حاشیه شهر ناهنجاری‌های اجتماعی مشاهده می‌شود که خبرگزاری‌ها می‌توانند در انعکاس اینگونه مسائل و مشکلات نقش خوب و موثری داشته باشند و شورا و شهرداری را در پیگیری‌ها یاری کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا