«چهل تیکه» این هفته میزبان چه کسانی است؟


برنامه “چهل تیکه” این هفته میزبان افسانه چهره آزاد و یوسف مرادیان (بازیگر) و امیر افشار، مجری قدیمی تلویزیون می شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی برنامه، سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است، برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل جدید «چهل تیکه» هر هفته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

محمدرضا علیمردانی، مجری برنامه، چهارشنبه شب، ۱۷ آذر ماه ساعت ۲۱ میزبان یوسف مرادیان از بازیگران قدیمیِ سینما و تلویزیون است.

مرادیان در برنامه «چهل تیکه» از خاطران کودکی‌اش و از گذشته‌های خاطره‌ساز می‌گوید. وی همچنین از علاقه‌اش به فوتبالیست‌ها و پسر شجاع و فیلم‌هایی که قهرمان محور هستند صحبت خواهد کرد. 

امیر افشار، مجری قدیمی تلویزیون هم دیگر مهمانِ این هفته‌ «چهل تیکه» است. برنامه مربوط به حضور امیر افشار نیز پنج‌شنبه، ۱۸ آذر ماه ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود.

امیر افشار با حضورش در «چهل تیکه» از علاقه‌اش به کارتون یوگی و دوستان و بل و سباستین می‌گوید. او از اجراهایش در قالب‌های مختلف خاطره‌های بسیاری را بیان می‌کند.

آخرین مهمان این هفته‌ برنامه «چهل تیکه» افسانه چهره آزاد، هنرمند سینما و تلویزیون است.

برنامه‌ی مربوط به این بازیگر قدیمی جمعه، ۱۹ آذر ماه نیز پخش خواهد شد.

چهره‌آزاد از چگونگیِ بازیگر شدنش و اینکه پس از انقلاب وارد عرصه‌ بازیگری شده است، می گوید. او خاطرات بسیاری از مادربزرگش، رقیه چهره‌آزاد دارد، مادربزرگش نیز از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون بود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، برنامه «چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ها ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می شود. تکرار هر برنامه روز بعدش ساعت ۲ بامداد، ۸ صبح و ساعت ۱۴ پخش می‌شود. همچنین روزهای سه‌شنبه نیز گلچینی از سه برنامه‌ی هفته‌ گذشته پخش خواهد شد.

«چهل تیکه» این هفته میزبان چه کسانی است؟

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا