حضورخبرنگاران درحوادث مختلف مانع ازشایعه پراکنی بدخواهان می شود



به گزارش پایگا خبری آموزشگاه رسانه، سردار مسعود خرم نیا امروز پنج شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان کردستان در سنندج گفت: افرادی که در عرصه رسانه فعالیت می کنند صاحب فکر و اندیشه و درک بالایی از وضعیت استان در حوزه های مختلف هستند.

وی عنوان کرد: در مناسبت ها و ماموریت های و حوادث مختلف که ما در سطح استان انجام می دهیم و حضور پیدا می کنیم همواره خبرنگاران و عکاسان خبری را در کنار خود می بینیم.

وی با اشاره به اینکه حضور خبرنگاران در وقایع و رخدادهای مختلف عرصه را از بدخواهان می گیرد، بیان کرد: اصحاب رسانه با انعکاس به موقع  رویدادها میدان را از بدخواهان می گیرند لذا کار آنها همواره قابل تقدیر و تشکر است.

فرمانده انتظامی استان کردستان اظهارداشت: مرحله نخست هفته ناجا از ۳۱ مردادماه آغاز شده و تا ۵ شهریور ادامه دارد و مرحله دوم آن نیز از ۱۳ مهرماه شروع و تا ۱۹ مهرماه به طول می انجامد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان هم در این مراسم گفت: هر زمان که نیاز بوده اهالی رسانه در راستای تنویر افکار و تلطیف اذهان عمومی به نحو احسن گام برداشتند.

فاتحی با اشاره به اینکه قلم شیوا و رسای خبرنگاران در شرایط کنونی بسیار موثر واقع خواهد شد، بیان کرد: معاندین و دشمنان ما در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارند و اگر خبرنگاران ما ساکت بنشینند و فعالیتی انجام ندهند بی شک آنها به نقشه های شوم خود دست پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: مجموعه ناجا خود را خدمت گذار مردم در تمامی شرایط ها اعم از شادی و غم ها می داند و برای تامین امنیت آنها از جان خود مایه می گذارند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا