با هر کسی که در انتخابات بدنبال تخلف باشد مماشات نخواهیم کرد



ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آرای مردم نزد ما امانت است و با هر فردی که در انتخابات به دنبال تخلف باشد، مماشات نخواهیم کرد.

بهنام نظری، عصر دوشنبه ۲۴ مهرماه در آیین تجلیل از خبرنگارانی که برنامه های هفته دولت را در استان مرکزی پوشش داده اند، اظهار کرد: خبرنگاران، زوایای پنهان و تاریک را به مسئولین نشان می‌دهند و این نشان می‌دهد آنها چه وظیفه سنگینی دارند.

وی با تاکید بر رعایت صحت و دقت در تهیه اخبار افزود: نباید احساس یأس و ناامیدی را در مردم ایجاد کنیم و نقدها بایستی با رعایت انصاف باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: مظلومیت دولت در بعضی بخش‌ها به این دلیل است که تبلیغاتی برای معرفی اقدامات صورت گرفته، انجام نداده‌ایم و بایستی اقداماتی در این راستا صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه و امید آفرینی بین مردم تصریح کرد: هفته دولت فرصتی شد که اقدامات و دستاوردهای دولت را به سمع و نظر مردم برسانیم همانطور که در موضوع احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در استان مرکزی اقدامات خوبی صورت گرفت و تبیین شد.

نظری با اشاره به ظرفیت ویژه رسانه در استان مرکزی اضافه کرد: ما میراث‌دار بسیاری از مشکلاتی هستیم که موجب آن نبودیم ولی وظیفه داشتیم که آنها را پیگیری و حل کنیم.

وی ضمن درخواست از خبرنگاران برای همکاری در اجرای صحیح انتخابات گفت: در برگزاری انتخابات سالم، تمام توجه ما به فرامین مقام معظم رهبری و قوانین است و با هیچ حزب و جناحی عهد اخوت نبسته‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه ثبت نام نهایی انتخابات مجلس در بازه زمانی ۲۷ مهر تا ۳ آبان برگزار خواهد شد، گفت: تمام فرآیند ثبت نام به صورت الکترونیکی است و هیچ فرآیندی حضوری انجام نمی‌شود.

نظری با تاکید بر ضرورت سلامت انتخابات اضافه کرد: آرای مردم نزد ما، امانت است و با هر فردی که به دنبال تخلف باشد، مماشات نخواهیم کرد. دولت سیزدهم در برگزاری انتخابات، خودش را جدا از هیات نظارت نمی‌داند و با قدرت مسیر انتخابات را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، در پایان این مراسم با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از زحمات خبرنگاران تقدیر شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا