خط به خط و کلمه به کلمه خبر در وضعیت جامعه تاثیر دارد



ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خط به خط و کلمه به کلمه خبر در وضعیت جامعه تاثیر دارد.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل با اشاره به اهمیت خبر و مطبوعات، گفت: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای شاهد بهار فعالیت‌های رسانه‌ای در استان اردبیل باشیم.

وی با بیان اینکه دنیا در یک موقعیت حساس واقع شده است، افزود: در این برهه اصحاب رسانه نیز وظیفه سنگینی دارند و باید به معلومات روز مجهز باشند.

بحرالعلومی با بیان اینکه خط به خط و کلمه به کلمه خبر در وضعیت جامعه تاثیر دارد، تصریح کرد: اصحاب رسانه به این نکته توجه داشته باشند که خبر اگر در جهت تعالی جامعه بوده و تاثیر مثبتی بر وضعیت موجود داشته باشد، به وظیفه و رسالت اصلی خود عمل کرده‌اید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به مسئولیت سنگین رسانه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ملت در این شرایط نیازمند امیدآفرینی هستند که اصحاب رسانه نباید از آن غافل باشند.

شهرام محمدی رئیس شورای هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان اردبیل نیز با بیان اینکه امروز دنیا درگیر یک جنگ هیبریدی است، گفت: در حال حاضر در جنگ ادراکی و شناختی مشاهده می‌کنیم که دشمن به دنبال ایجاد شناخت جدید در جامعه ما است.

وی افزود: در جنگ رسانه‌ای اگر ما اولین روایتگر نباشیم، دشمن این کار را انجام می‌دهد و با اثرات منفی در افکار عمومی مواجه خواهیم بود.

فرماندار نیر با اشاره به آزادسازی قیمت‌ها و مردمی‌سازی یارانه‌ها، گفت: در این خصوص نیز رسانه‌ها با مردم ارتباط برقرار کرده و اولین درک و شناخت‌ را در مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا