فعالیت خبرگزاری‌ها در شهرستان دیلم کمرنگ است


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، عباس مطاف ظهر سه شنبه در نشست انتخابات هیئت رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان دیلم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: از مشاهده جمع منسجم روابط عمومی‌ها در شهرستان دیلم خرسندیم و آن را به فال نیک می‌گیریم.

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: از توجه ویژه سرپرست فرمانداری دیلم به حوزه روابط عمومی‌ها و رسانه تقدیر می‌کنیم که در یک بازه زمانی کوتاه چند نشست با حوزه رسانه و فعالین اجتماعی برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند به جهاد تبیین توجه ویژه شود عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید در راستای فرموده مقام معظم رهبری گام بردارند و مردم را از خدمات دولت آگاه سازند و میدان را به دشمن ندهند.

فعالیت خبرگزاری‌ها در شهرستان دیلم کمرنگ است

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: شهرستان دیلم با کمبود نمایندگی خبرگزاری‌ها مواجه است و در صورت همکاری بیشتر روابط عمومی ادارات با خبرگزاری‌ها می‌توانند در امر اطلاع رسانی موفق تر عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های خبری لازم است توانمند سازی شوند تا در مواقع حساس موفق ظاهر شوند.

مطاف اضافه کرد: روابط عمومی‌ها فرصت‌های ایجاد شده در ادارات، به ویژه فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال را باید به مردم اطلاع رسانی کنند.

در ادامه این نشست انتخابات هیأت رئیسه انجام گرفت و بر اساس رأی گیری فتح الله صالحی فرد، مسلم لیراوی، میلاد بهار، نعیم زارع، نصرالله طوفانی، اسماعیل گرگی لیراوی، اسماعیل آلشلو و مرضیه بازویی به عنوان هیئت رئیسه شورای روابط عمومی شهرستان دیلم انتخاب شدند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا