انعکاس اثرگذاری راهیان نور از طریق رسانه



دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: این هنر ما است که بتوانیم احساس زائران را به بصیرت تبدیل کنیم و رسانه،یکی از دغدغه های اصلی ماست تا از این طریق، اثرگذاری راهیان نور را انتقال دهد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پانزدهمین جلسه این قرارگاه مرکزی راهیان نور که صبح امروز به صورت «ویدئوکنفرانس» در یکی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، بیان کرد: این جلسه به منظور ارتقاء «طرح‌ها و برنامه های رسانه ای راهیان نور» و «جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور»؛ برگزار شده است و باید در حوزه رسانه‌ای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور، انسجام و هماهنگی بیشتری از سوی مسئولان راهیان نور و رسانه‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در سفر اخیری که به مناطق عملیاتی جنوب کشور داشتم، طی بازدید از رزمایش فرهنگی بصیرتی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اردوگاه شهید حبیب الهی و مسعودیان اهواز، از نزدیک شاهد اثرگذاری این رزمایش بر روی زائران دانش آموز بودم و رسانه‌ها می‌توانند انتقال دهنده احساس این زائران باشند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج نگاه ویژه ای بر روی انسجام و هماهنگی رسانه‌ها با راهیان نور دارد، تاکید کرد: این هنر ما است که بتوانیم احساس زائران را به بصیرت تبدیل کنیم و انعکاس اثرگذاری راهیان نور از طریق رسانه، یکی از دغدغه‌های ماست که باید روز به روز تقویت شود و از این طریق بتوانیم پیام معنوی و اثرگذاری راهیان نور را در جامعه منعکس کنیم.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه جشنواره سرزمین نور یکی از دستاوردهای راهیان نور محسوب می‌شود، افزود: تاکید داریم که جشنواره ملی سرزمین نور در تمام استان‌های کشور به صورت استانی برگزار شود  و در اسفند ماه شاهد برگزاری اختتامیه این جشنواره ملی در خرمشهر باشیم و از برگزیدگان آن تجلیل به عمل آوردیم چرا که این عزیزان  در مسیر ثبت احساسات و عواطف خود در سفر راهیان نور در موضوعات ادبی و هنری، اثری خلق نمودند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اثرگذاری اردوهای راهیان نور برای ما اهمیت زیادی دارد و امسال هم شاهد غنای بیشتر و اثرگذاری این اردوهای معنوی خواهیم بود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا