آنها زندگی را از صفر شروع کردند و حالا موفقند



در برنامه ای تحت عنوان “باشگاه زندگی” با افراد موفق جامعه اعم از هنرمندان و افراد عادی به گفت و گو می نشیند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، “باشگاه زندگی ” عنوان برنامه جدید رادیو صبا است که با افراد موفق گفتگو می کند .

بشیر جعفری نیا، مدیر گروه طنزوسرگرمی رادیو صبا گفت: برنامه “باشگاه زندگی” میزبان آدم های موفقی است از اقشار مختلف جامعه؛ از آدم های عادی تا هنرمندان و مسوولان و افراد مشهور جامعه، که زندگی خود را از صفر شروع کرده اند.

وی تصریح کرد: زندگی پر از فراز و نشیب هایی است که همه ما آن را تجربه کرده ایم مهم این است، در جایی که برخی از آن به عنوان  شکست یاد می کنند، درس هایی بگیرم برای ساختن پل های موفقیت هایی بزرگ تر، برنامه “باشگاه زندگی ” همانطور که اسمش پیداست متعلق به همه افراد جامعه است که موفقیت هایی داشته اند.

مدیر گروه طنز و سرگمی رادیو صبا همچنین بیان کرد: تلاش می کنیم در برنامه” باشگاه زندگی” با نقل داستان زندگی انسان های موفقی که زندگی و موفقیت خود را از صفر شروع کرده اند برای مخاطبان امیدبخش باشیم و یادآور شویم که هرکس در هر مرحله از زندگی با تلاش و تفکر می تواند به موفقیت های برزگی دست یابد.

او گفت: کسانی در جامعه هستند که الان به موفقیت های برزگی دست یافته اند، هنرمند شده اند، مشهور، سرمایه دار، مسئول و … که در زندگی شکست های زیادی را تجربه کرده اند. “باشگاه زندگی ” برنامه ای برای معرفی و نقل داستان زندگی آنهاست.

وی همچنین خبرداد: “باشگاه زندگی”  از روز جمعه،  یازدهم  شهریور با اجرای مژده لوسانی راهی آنتن رادیو صبا می شود.

“باشگاه زندگی” را می توان جمعه ها ساعت ۲۱ روی امواج رادیو صبا شنید.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا