اطلاع رسانی شفاف و دقیق وظیفه اصلی رسانه ها است



ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رسانه ها در ایجاد فضای همدلی و اطلاع رسانی شفاف و دقیق در خصوص ویروس کرونا بسیار موثر هستند.

عبید الله رستمی امروز(۱۲ اسفند) در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از تلاش های حوزه رسانه استان در اطلاع رسانی مسئولانه و انعکاس اخبار امید بخش در خصوص ویروس کرونا اظهار کرد: آموزش های همگانی پیشگرانه، اطلاع رسانی واقعی از رویداد ویروس کرونا، ایجاد همبستگی ملی برای مقابله و پیشگیری از آن و همچنین بازتاب تلاش ها و ایثار جامعه پزشکان و پرستاران استان در فضای رسانه ای استان موجبات آرامش در جامعه را فراهم کرد.

وی افزود: از تلاش مسئولانه تمامی دست اندرکاران رسانه، خبرنگاران، فعالان شبکه های اجتماعی و کنشگران مدنی همچنین اصحاب فرهنگ و هنر که در این روزها همراه با مردم، دغدغه همکاری با خدمتگزاران در استان را دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: بدون شک انعکاس اخبار جلوه های همکاری مردم و همچنین تلاش های ایثارگرانه جامعه پزشکی و پرستاران استان و حضور میدانی خبرنگاران برای اطلاع رسانی دقیق و منطبق با واقعیت از شرایط جاری استان در اذهان مردم و تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی در پایان بار دیگر بر اطلاع رسانی دقیق و شفاف این رویداد تاکید و خاطرنشان کرد: ضمن اطلاع رسانی دقیق و شفاف در خصوص ویروس کرونا با مرجعیت کامل حوزه تخصصی این معضل جهانی، درج محتوای آموزشی در راستای پیشگیری و رعایت اصالت اطلاعات و جلوگیری از انتشار اخبار جعلی موجبات غلبه بر این بحران در استان فراهم کنند. 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا