«سلمان فارسی» در غوغای اُمیکرون به راهش ادامه می دهد



تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» درباره شدت گرفتن اُمیکرون و خطر شیوع آن در بین عوامل پروژه، تاکید کرد: پروژه «سلمان فارسی» با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به مسیر خود ادامه می دهد و در حال حاضر اختلالی در کار به این دلیل ایجاد نشده است.

حسین طاهری ـ تهیه کننده «سلمان فارسی» ـ در گفت و گویی با ایسنا درباره ی وضعیت تولید این سریال با شدت گرفتن سویه جدید کرونا و خطر شیوع آن در بین عوامل توضیح داد: پروژه «سلمان فارسی» به مسیر خود ادامه می دهد ولی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی. همزمان غربالگری، نظارت های بهداشتی صورت می گیرد و در عین حال بر سخت گیری ها در استفاده از این شیوه نامه ها از جمله زدن ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده تاکید شده است. همچنین از مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما هم در صحنه حضور دارند و پروژه از این نظر با حضور تیم بهداشت در کنترل کامل است.

این تهیه کننده با بیان اینکه ضبط سریال در حال حاضر با کمترین تعداد حضور افراد پیش می رود، توضیح داد: در حال حاضر صحنه های شلوغ را فیلمبرداری نمی کنیم و در عین حال طبق برنامه ریزی در شهرک غزالی، مسیر تصویربرداری با دقت و رعایت بیشتر پیش می رود. اغلب این صحنه ها در فضای باز ضبط می شوند و صحنه ها به اقتضاء سریال، اغلب بیرونی هستند.

وی در این زمینه توضیح داد: هر کدام از عوامل هم به هر دلیل اگر مشکوک به نشانه های کرونا باشند، بلافاصله برای قرنطینه و انجام مراحل درمان می روند.

طاهری در پایان در پاسخ به اینکه آیا از بازیگران و عوامل به این ویروس ابتلاء نشده اند؟ توضیح داد: مورد خاصی که اختلالی در کار ایجاد کند، نبوده و پروژه در مسیر عادی خود پیش می رود و به دلیل غربالگری و مراقبت های مستمر مورد خاصی نداشته ایم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا