جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور در زنجان برگزار می‌شود



ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان حماسه حضور با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در این استان برگزار می‌شود.

اصغر حاج‌ علی‌اکبری اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان و با هدف ترغیب و تشویق اصحاب رسانه به تولیدات محتوایی فاخر و اثرگذار، ایجاد فضای پرشور و شعور انتخاباتی، کمک به انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: اخلاق انتخاباتی، اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، انتخابات سالم، نقش رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات، ویژگی‌های نماینده اصلح، بررسی وظایف نمایندگان و تاثیر بر انتخابات و رای اولی‌ها محورهای اصلی جشنواره است و همچنین تولیدات محتوایی مردمی نیز به عنوان بخش ویژه جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور خواهد بود.

وی اظهار کرد: آثار ارسالی باید از اول مهر تا دوازدهم اسفند ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تولید محتواهای مردمی در سکوهای ایرانی ایتا، سروش و روبیکا منتشر شده باشد.

این مسئول ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید لینک کوتاه تولیدات خود را به همراه تصویر کارت ملی، شماره تماس و قالب اثر تا ۲۰ اسفندماه از طریق پیام‌رسان‌ ایتا به شماره‌ همراه ۰۹۱۹۰۶۰۳۷۳۵ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی در انتخابات موجب کاهش تعارضات اجتماعی و افزایش وحدت ملی می‌شود، گفت: سلامت روانی جامعه در برهه زمانی کنونی در سایه مشارکت فراگیر در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: بر این اساس باید از همه ابزارها برای افزایش مشارکت مردمی استفاده کرد و در این مسیر رسانه‌ها به سبب فراگیری نقش بسیار مهمی دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد: عکس، پوستر، اینفوگرافیک، کلیپ، محتوای صوتی، موشن گرافیک، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله و یادداشت قالب‌های جشنواره تولیدات رسانه‌ای حماسه حضور است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا