عملکرد جزیره‌ای از آفت‌های حوزه عفاف و حجاب است



ایسنا/ فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: عملکرد جزیره‌ای از آفت‌های حوزه است.

سردار محمد طراقیه شامگاه دیروز (۲۲ تیرماه) در نشست با فعالان ‌ای استان زنجان، با بیان اینکه دشمنان جنگ‌ نرم را بسیار متمایزتر از جنگ سخت دنبال می‌کنند، عنوان کرد: جنگ نرم بیشتر جنگ شناختی و ادراکی است که دشمنان در آن بسیار فعال‌تر از جنگ سخت عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه که از حوزه‌های تاثیرگذار است، جزیره‌ای عمل کرده‌ایم، ادامه داد: اختلاف سلیقه در هر زمینه‌ای از جمله رسانه وجود دارد اما در برابر دشمن باید متحد عمل کرد، به همین خاطر در حوزه رسانه استان می‌توان یک قرارگاه مشترک رسانه‌ای تشکیل داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با یادآوری اینکه در حال حاضر زمینه فضای یاس و ناامیدی در جامعه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، افزود: دشمن از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند، این در حالی است که ما نیز به صورت جزیره‌ای برای مقابله با آن عمل می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمن با هجمه‌های شدیدی که دارد در وهله اول روی افراد تاثیرگذار و خواص جامعه تاثیر می‌گذارد، متذکر شد: دشمن در جنگ نرم‌ پایه‌های اساسی نظام از جمله احکام الهی مانند عفاف و حجاب را نشانه گرفته است.

طراقیه با یادآوری اینکه بزرگ‌نمایی کاستی‌ها از دیگر راهکارهای القای یاس و ناامیدی توسط دشمنان در جامعه است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت خواصی که تحت تاثیر دشمن قرار گرفته‌اند، القای یاس و ناامیدی روی غاطبه مردم نیز انجام شده و بدین ترتیب دشمن به اهداف خود نزدیک‌ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه نیز رسانه‌هایی وجود دارد که به یاس و ناامیدی در جامعه دامن می‌زنند، یادآور شد: این امر در حالی است که اقدامات زیادی در جامعه برای خدمت به مردم صورت گرفته است اما برجسته‌سازی نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با یادآوری اینکه امنیت و احساس امنیت یکی از نعمت‌هایی است که در جامعه ما جریان دارد، اضافه کرد: همه ما شاهد اتفاقات رخ داده در کشورهای اطراف‌مان هستیم که این اتفاقات، حاصل ناامنی است.

وی با توضیح این‌ مطلب که اصحاب رسانه در حال حاضر از فرماندهان خاک‌ریزهای جنگ نرم هستند، افزود: این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

طراقیه با یادآوری اینکه دشمن در حوزه عفاف و حجاب بسیار نرم وارد شده است اما متاسفانه ما در این خصوص سلیقه‌ای عمل کرده‌ایم، گفت: وقتی ما در مقابل دشمن یک قدم عقب می‌نشینیم، آنان صد قدم‌ جلوتر عمل می‌کنند که این امر در حوزه عفاف و حجاب نمود بیشتری دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه عفاف و حجاب بیشترین حرکت ما به سمت حوزه ایجابی و نه بگیر و ببند است، خاطرنشان کرد: در این راستا بیشتر اقدامات فرهنگی مدنظر است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا