اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران و روزنامه نگاران بررسی شود



سیدمحمد لطیف حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و دیگر عواملی که در عرصه رسانه در حال تولید، پوشش و انتشار اخبار مختلف هستند، در این راه روزانه با خودروهای شخصی خود مجبور به سفرهای درون شهری بسیاری هستند که با توجه به سرانه درآمد پایین این قشر، قیمت بنزین آزاد نیز می تواند مشکلات آنان را دوچندان کند.

وی افزود: حقوق و درآمد کسانی که در عرصه اطلاع رسانی مشغول به فعالیت هستند بسیار ناچیز است و بدون شک توان خرید بنزین آزاد برای بیشتر آنان وجود نداشته و از این رو از مسئولان استان انتظار داریم درخواست اهالی رسانه کردستان را برای دریافت سهمیه بنزین به گوش مسئولان کشوری برسانند.

مدیر خانه مطبوعات کردستان ادامه داد: خبرنگاران و عکاسان شاغل در رسانه‌ها هیچ هزینه‌ای بابت تردد جهت پوشش برنامه ها دریافت نمی‌کنند و افزایش قیمت بنزین می تواند تاثیر زیادی بر روی فعالیت این قشر داشته باشد و نیاز است سهمیه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

حسینی‌نسب یادآور شد: در حال حاضر ۲۲۰ نفر در رسانه‌های مجازی و مکتوب کردستان مشغول به فعالیت هستند و انتظار می‌رود وزرای کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این قضیه ورود پیدا کنند و نه تنها برای اهالی رسانه استان بلکه در سراسر کشور سهمیه ایی برای این قشر از دولت درخواست کنند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا