عکاس‌باشی حرم کیست؟



مستند «عکاس حرم»، روایت یکی از عکاسان آیینی ایران امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «عکاس حرم» که برشی از زندگی حرفه‌ای امیر حسامی نژاد است، امشب سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

حسامی نژاد در طول حدود ۲۵ سال فعالیت هنری خود، افتخار عکاسی از تمام عتبات مقدس عراق، ایران، سوریه و سرزمین وحی را به دست آورده تا جایی که به «عکاس‌باشی حرم» شهرت یافته است. 

چاپ کتاب ضریح عشق که تمام مراحل ساخت، انتقال و نصب ضریح مطهر حضرت اباعبدالله علیهم‌السلام را به تصویر کشیده و انتشار کتاب خواهر خورشید با موضوع حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از جمله آثار حسامی نژاد است. 

محمد جواد رحیمی که پیش از این مستندهای «مسلمانان اوگاندا در آفریقا»، «شیخ خضر در سوریه»، «گوهر سنگ»، «زیر درختان زیتون» و «عقیق قم» را در کارنامه دارد تهیه‌کنندگی و کارگردانی مستند «عکاس حرم» را بر عهده داشته و مژگان فرمانی به عنوان پژوهشگر و علی گرگین نیز به عنوان آهنگساز در ساخت این مستند همکاری داشته‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مستند «عکاس حرم» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه مستند تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا