شماره ۵۴ ماهنامه «کُد» منتشر شد



شماره‌ ۵۴ ماهنامه خبری تحلیلی «کد» ویژه خرداد ماه ۱۴۰۳ همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، این شماره از نشریه «کد» ارتقای تنظیم‌گری و سلامت محتوایی شبکه نمایش خانگی را مورد بررسی قرار داده است.

همچنین گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی در این شماره به چشم می‌خورد.

محتوای این شماره از نشریه «کد» شامل گفت‌وگوی ویژه با مهدی فرجی، تهیه‌کننده و رئیس هیئت مدیره کانون تهیه‌کنندگان و رسانه‌های دیداری درباره ارتقای سلامت محتوایی و افزایش جذابیت تولیدات شبکه نمایش خانگی، سرمقاله قائم‌مقام ساترا با عنوان «ساترا و ارتقای سلامت محتوای شبکه نمایش خانگی»، گزارشی ویژه از بازدید جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از ساترا و گفت‌وگو با محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره عملکرد این معاونت در سال گذشته است. 

همچنین گفت‌وگو با محسن سوهانی، رئیس مرکز تولیدات نمایشی معاونت صدا درباره رقابت سازنده شبکه‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی، گزارشی از بازدید رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه رسـانه ملی از ساترا، گفت‌وگویی تحلیلی با مدیر سکوی «هدهد» ویژه کودک و نوجوان، اخبار حوزه علم و فناوری و تنظیم‌گران بین‌المللی، گزارش تصویری و صفحه همراه با مخاطبان سایر محتوای این شماره از نشریه کد را تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نسخه دیجیتال نشریه می‌توانند به تارنمای ساترا به نشانی https://satra.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا