تلاش ما رفع مشکلات خانه مطبوعات است



ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه یک نهاد خصوصی بوده و فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها نقش نظارتی بر این خانه دارد، گفت: تمام تلاش ما رفع مشکلات خانه مطبوعات استان است.

منصور احمدی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها یک مسئله است، اظهار کرد: تأثیرگذاری جلسات خیلی مهم است و من به خدا پناه می‌برم اگر سرمایه وقت شما و بیت‌المال هزینه شود و منتج به نتیجه نشود، که اگر نتیجه ندهد در دنیا و آخرت زیان می‌بینیم.

وی تأکید کرد: عدم مطالبه‌گری رسانه‌ها بعد از چنین جلساتی باعث عدم نتیجه‌گیری از آن‌هاست.

احمدی با اشاره به این‌که مطالبه نکته اساسی است که باید روی آن تأکید کرد، افزود: خانه مطبوعات یک نهاد خصوصی است که شما خبرنگاران باید آن‌را از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطالبه کنید، ما تنها ناظر بر آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان کرد: تمام تلاش خود را برای سر و سامان دادن به خانه مطبوعات استان انجام داده‌ایم اما تنها نقشی که می‌توانیم داشته باشیم، نظارت است.

 وی تصریح کرد: وجود تشکل صنفی مستقل خواسته خبرنگاران و اصحاب رسانه است، لزومی ندارد تنها یک تشکل در این صنف وجود داشته باشد، اما باید با یکدیگر هماهنگ و همدل بوده و هرکدام یک مسئله را پیگیری کنند.

احمدی گفت: خانه مطبوعات با مشکلات زیادی مواجه است که تمام تلاش ما رفع آن‌هاست.

این مسئول تأکید کرد: من از اصحاب رسانه انتقاد دارم که چرا پیگیر حقوق و مطالبات خود از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیستید.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا