اسکندر همچنان دنبال «زیرخاکی» است



بازیگر نقش «اسکندر» در سریال «زیرخاکی» درباره حضور این کاراکتر در فصل جدید، با بیان اینکه ظرف چند روز آینده مقابل دوربین جلیل سامان خواهد رفت، اظهار کرد: این کاراکتر، همان ماجرای تعقیب و گریز و پیگیری اش برای رسیدن به گنج را ادامه می دهد.

نادر فلاح ـ بازیگر ـ در گفت و گویی با ایسنا درباره حضور در فصل سوم  سریال «زیرخاکی»، اظهار کرد: نقش من همان ادامه اسکندر که در فصل اول و دوم دیده شد، خواهد بود. هنوز جلوی دوربین نرفته ام و فکر می کنم ظرف چند روز آینده به گروه ملحق شوم. در حال حاضر تصویربرداری در حال انجام است. اسکندر نیز با همان ویژگی ها در فصل سوم هم حضور خواهد داشت.

او با بیان اینکه سریال «زیرخاکی» اولین همکاری اش با جلیل سامان محسوب می شود، درباره ساخت ادامه این مجموعه و روند پیشرفت داستان، اظهار کرد: فیلمنامه فصل سوم را نخوانده ام، با توجه به اینکه متن مرحله به مرحله نوشته و در اختیار بازیگران قرار داده می شود. قصه را فقط خود آقای سامان و دستیاران ایشان که هر روز سرکار هستند، می دانند.

فلاح درباره نقشش در این فصل از «زیرخاکی»، گفت: درباره شخصیت اسکندر خیلی اطلاعی ندارم اما همان ماجرای تعقیب و گریز و پیگیری اش برای رسیدن به گنج را ادامه می دهد. کامنت هایی که در قسمت های گذشته از مخاطب دریافت کردم این بود که به رغم اینکه کاراکتر چندان مثبتی هم نیست، اما مخاطب با آن ارتباط برقرار کرده و اسکندر را دوست دارد.

این بازیگر با اعتقاد بر اینکه مردم همیشه کار طنز و کمدی را دوست دارند، گفت: خوب است که ساخت کارهای طنز و کمدی بیشتر شود؛ البته هر مدیومی تاثیر خودش را دارد. کار درام یا تلخ هم تاثیر خودش را دارد و نتیجه خودش را بر وضعیت اجتماعی ما خواهد داشت. اما ثابت شده است معمولا مردم جامعه ی ما به کار طنز و کمدی بیشتر علاقه مندند.

فلاح که پیش از این در سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی به ایفای نقش پرداخته، درباره پخش آن از تلویزیون نیز اینگونه گفت: ساخت این سریال به اتمام رسیده و در سال آینده به آنتن می رسد.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، فصل سوم سریال «زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ آماده می شود.

فصل سوم این سریال اوایل آذر ماه در تهران کلید خورده و تاکنون در محله های مختلف پایتخت و کرج ضبط شده است.  

بازیگران این سریال عبارتند از: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا