در حال حاضر فرصت همکاری با فدراسیون هاکی را ندارم



علی‌اصغر پورمحمدی خبر انتصابش به عنوان هیات رییسه فدراسیون هاکی را نادرست خواند.

پورمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره صحت خبر انتصاب در هیات رییسه فدراسیون هاکی توضیح داد: امروز از طریق دوستان از این خبر مطلع شدم که آن دوستان هم این خبر را از برخی رسانه‌ها شنیده بودند و خودم اصلا در جریان آن نبوده و نیستم.

او در عین حال گفت: خدمت در هر نقطه و عرصه‌ای از کشورمان موجب افتخار و مباهات بنده است و فدراسیون‌های ورزشی – چه کوچک و چه بزرگ – از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند اما در حال حاضر بنده فرصت خدمت در این فدراسیون را ندارم.

پورمحمدی در پاسخ به اینکه آیا رئیس فدراسیون هاکی در این خصوص صحبتی با شما داشته یا جلسه‌ای برگزار شده است هم توضیح داد: چند ماه قبل در تابستان، ایشان برای بازدید از فدراسیون هاکی مرا دعوت کردند و درباره فعالیت‌هایی که برای پیشرفت این فدراسیون در حال انجام است، توضیحاتی دادند که من هم در حد توانم کارهای کوچکی انجام داده‌ام؛ اما بحثی درباره هیات رییسه یا هیات مدیره بین ما نبوده است.

وی گفت: از حسن نظر ایشان و وزارت محترم ورزش و جوانان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم؛ ان‌شاءالله که انتخاب‌ها و انتصاب‌ها با تعامل و هماهنگی بیشتری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، ظهر شنبه (۱۲ بهمن ماه ) روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از عضویت علی دایی و علی‌اصغر پورمحمدی در هیات رییسه فدراسیون هاکی خبر داد که این انتصاب توسط هر دوی این افراد تکذیب شده است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا