بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه علمی در نگاه رسانه 



ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید قشر دانشگاهی با استفاده از ظرفیت خبرگزاری ایسنا با توجه رویکرد علمی آن معرفی شوند. 

محمود مقامی، امروز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت در دیدار با رییس جهاددانشگاهی اظهار کرد: ایسنا یک خبرگزاری علمی بوده و می‌تواند در این حوزه بسیار موفق و موثر عمل کند. 

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، وی با بیان اینکه طرح کارگروه شعار سال با حضور اساتید نخبه دانشگاهی می‌تواند نتیجه بخش باشد، افزود: دانش مهندسی یکی از بخش‌هایی است که نیاز به توجه ویژه در استان دارد. 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه باید قشر دانشگاهی با استفاده از ظرفیت  خبرگزاری ایسنا معرفی شوند، تصریح کرد: درخواست داریم خبرگزاری ایسنا پیگیر این موضوعات باشد. 

مقامی با بیان اینکه در بحث راهیان پیشرفت احساس می‌شود اساتید دانشگاهی می‌توانند روایتگران خوبی باشند، اظهار کرد: نگاه به جهاددانشگاهی نگاهی والا بوده، اما این داشته‌ها به خوبی معرفی نشده و بهتر است این ظرفیت‌ها به همت جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف  جامعه معرفی شود. 

وی با بیان اینکه باید با هم اندیشی با اصحاب رسانه، مردم طعم خدمات دولت را بچشند، تصریح کرد: نخبگان جامعه را نباید فقط در آیینهای تجلیل ببینیم. 

سیدمحمدحسین سید کاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی نیز با تاکید بر توجه به فعالیت هیات اندیشه ورز، گفت: لازم است ارتباط اساتید با بخش صنعت حفظ شده و نباید جامعه علمی از بخش تولیدی فاصله بگیرند. 

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران در دنیا بارز است، اظهار کرد: راویان پیشرفت در عرصه دانش آموزی نیز با رویکرد علمی نیازمند تعریف است. 

رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی در خصوص همکاری با مجموعه استانداری در بحث‌های پژوهشی کاربردی اعلام آمادگی کرد. 

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا