نقش روابط عمومی‌ های استان تهران انعکاس واقعیت ها باشد



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، علیرضا فخاری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: روابط عمومی قلب مرکزی ارتباطات یک سازمان است و این مرکزیت کمک می‌کند تا سازمان به خوبی معرفی، تحلیل و برآورد شود و از درون این ارتباط، ساختار به آرامش برسد.

وی ادامه داد: انتظار از روابط عمومی غلو و زیاده‌انگاری ظرفیت‌های مدیریتی نیست و اینکه روابط عمومی فقط از مدیر تعریف کند سم است.

استاندار تهران تاکید کرد: روابط عمومی پرکننده فاصله رجوع و مرجوع است و باید بتواند فضای خالی چگونگی ارتباطات منطقی در سازمان و مجموعه را حل و فصل کند.

فخاری سپس گفت: از آفت‌هایی بزرگ، نقش روابط عمومی در معرفی شخصیت مدیرانی است که به دنبال موقعیت‌های اجتماعی و سیاسی هستند که سم مهلکی محسوب می‌شود؛ این در حالی است که عزت‌بخشی به ماهیت می‌باشد و با تعریف و تمجید به دست نمی‌آید.

وی با اشاره به وظایف روابط عمومی‌ها ادامه داد: یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها تبیین است؛ در این راستا آشکارسازی واقعیت‌ها و فراز و فرود دستگاه‌ها اهمیت دارد و با نشان دادن واقعیت‌ها دستگاه‌ها به وظایف و همچنین با خطاهای خود آشنا می‌شوند.

استاندار تهران خطاب به مدیران روابط عمومی استان گفت: ابتکار عمل را به دست بگیرید و اگر قرار است در مسیر خدا کار کنید بهتر است نسبت به گذشته تغییر کنید، و برای حرکت در مسیر رضای خدا باید سخاوتمندانه، بدون منت، توأم با صبوری و عزت قدم بردارید.

فخاری تصریح کرد: محصول کاری که برای رضای خدا انجام می‌شود، ماندگار است و اثرگذاری مستمر دارد، در این زمینه به توصیه‌های اخلاقی توجه کنید چراکه برای خودسازی دیر نیست و می‌توانید اثربخش باشید و محیطی توأم با نشاط داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم امسال برگزاری انتخابات است، نظام جمهوری اسلامی ایران بر اراده مردم استوار است و دموکراتیک‌ترین کشور در زمینه برگزاری انتخابات هستیم.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به کنش‌گری مردم ایران اظهار داشت: امیدآفرینی و اعتمادسازی اولویت باشد و از آنجا که انقلاب مردمی است باید مردم برای حضور مؤثر و مشارکت حداکثری در انتخابات آماده شوند.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا