بازی با عروسک‌ پرفایده‌تر است!


روزنامه‌های امروز درباره بوریس جانسون و ادامه بحث‌ها پیرامون مهمانی پردردسرش، نگرانی‌ها درباره اوکراین و تاثیر مثبت بازی با عروسک بر کودکان، مطلب نوشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، آلبرت کوچویی در شرح مهترین اخبار روزنامه‌های دوشنبه ـ ۱۸ بهمن ماه ـ آورده است:
 

نگرانی در اروپا

ال پائیس در اسپانیا نوشت: ورزشکاران المپیکی، از شرایط قرنطینه و محدودیت‌ها، به سبب همه‌گیری کرونا در چین، گله‌مندند. 
لوموند، در فرانسه نوشت: اتحادیه اروپا، نگران هزینه‌های گاز در صورت بالا گرفتن تنش در اوکراین و قطع گاز روسیه به اروپا است.

به جانسون فرصت دهید

بازی با عروسک‌ پرفایده‌تر است!

فایننشال تایمز در انگلیس نوشت: وفاداران به جانسون خواستار دادنِ زمان به بوریس جانسون‌اند. این در حالی است که ۹ تن از نمایندگان پارلمان انگلیس آن هم از حزب محافظه‌کار خواستار رأی عدم اعتماد به بوریس جانسون‌اند.

رسوایی مهمانی شبانه بوریس جانسون، در شبی که اعلام قرنطینه در انگلیس کرد، رسوایی‌ای با نام «پارتی گیت»، هنوز، موضوع نخست روزنامه‌های انگلیس است. فایننشال تایمز هم همینطور. وفاداران به جانسون هم می‌گویند، کنار رفتن او از قدرت، اکنون، اجتناب‌ناپذیر است.
اما گاردین، از قول یین دانکین اسمیت، رئیس پیشین حزب محافظه‌کار می‌گوید که: رسوایی مهمانی‌های شبانه و مسائل هزینه‌ها و بهای سنگین زندگی، حاصل زمامداری او است. جانسون باید بماند و  آن‌ها را سامان ببخشد. به بوریس جانسون، فرصت بدهید.

کمک به کاهش تنش درباره اوکراین

بازی با عروسک‌ پرفایده‌تر است!

نگاه روزنامه‌های فرانسه، به سفر امانوئل ماکرون به روسیه است. «لو پاریزین» می‌نویسد که امانوئل ماکرون می‌گوید، در مذاکرات به نگرانی‌های امنیتی پوتین درباره اوکراین، توجه خواهد داشت. ماکرون امروز راهی مسکو می‌شود تا به کاهش تنش‌ها، درباره اوکراین کمک کند.
نگاه روزنامه‌های آلمان هم به اوکراین است. اشپیگل هم نوشت: شولتش، صدراعظم آلمان، راهی واشنگتن خواهد شد تا از سیاست‌های آلمان در برابر اوکراین حرف بزند.

در حاشیه خبرهای امروز می خوانید:

فواید بازی با عروسک

بازی با عروسک‌ پرفایده‌تر است!

گاردین روزنامه انگلیسی نوشت: پژوهشی تازه می‌گوید، بازی کودکان با عروسک‌ها، به کودک کمک می‌کند تا آن‌ها درباره احساس آدم‌ها حرف بزنند. این پژوهش می گوید: بازی های خیالی با عروسک ها، مهارت های اجتماعی کودکان و احساس همدردی را در آن ها، تقویت می کند. بازی با عروسک‌ها، به کودکان، قدرت حرف زدن درباره تفکرات و احساس‌های دیگران را هم می‌دهد. دانشمندان می‌گویند: بازی با لگوها و ساخت و ساز با اسباب بازی ها، البته ارزشمند است، اما بازی با عروسک‌ها، برای کودکان، پرفایده‌تر است. این را دکتر «سارا گرسون»، متخصص اعصاب در دانشگاه «کاردیف»  انگلیس می گوید.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا