«امیدآفرینی» رکن مهم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، احمد ریواده غروب یکشنبه در چهاردهمین جلسه هیئت رئیسه شورای ‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در ساختار دولت و دستگاه‌های اجرایی اثر گذار هستند، بیان کرد: مهم‌ترین وجه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و دولت است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی است و برای تحقق این مهم باید مبتنی بر برنامه عملیاتی اقدام کنیم، افزود: هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان باید مسائل روابط عمومی‌های استان را بررسی و رسیدگی کند.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق جهاد تبیین باید توفیقات خود را به اطلاع مردم برسانند که در این مسیر روابط عمومی‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند، گفت: روابط عمومی‌ها ابزار بسیار قوی در اثرگذاری در افکار عمومی هستند.

ریواده با بیان اینکه اصلی‌ترین رُکن ارتباطی در دستگاه اجرایی، حوزه روابط عمومی است، افزود: روابط عمومی‌ها ضرورت دارد تا بسترهای اطلاع رسانی را فراهم کنند از سوی دیگر باید تاکید کرد که تخصص، هنر و خلاقیت سه عنصر لازم و مهم برای یک روابط عمومی موفق است.

وی با بیان اینکه داده‌ها، اطلاعات و اخبار ما باید بر پایه اخلاق مداری، امانتداری و شفاف باشد، گفت: ما امروز با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم که می‌طلبد در راستای ارزش آفرینی و تزریق امید به جامعه گام برداریم.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا