مستکبران به وسیله رسانه ها افکار عمومی دنیا را هدایت می کنند



ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی دنیا گفت: مستکبران به وسیله رسانه ها در افکار مردم جا می اندازند که فلان کشور تروریست است. رسانه های ما باید آنچه که حق است و اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام الهی است و هیچ زمان دنبال اعمال تروریستی و ساخت بمب اتم نیست را جا بیندازند.

“حسین انجم شعاع” صبح امروز پنجم تیرماه در نشست خبری با اشاره به اینکه از 6 تا 12 تیرماه به عنوان هفته افشای حقوق بشر امریکایی نامگذاری شده، اظهار کرد: دلیل نامگذاری اتفاقاتی است که در این یک هفته افتاده و از جمله ششم تیرماه سال 60 ترور نافرجام مقام معظم رهبری صورت گرفت، هفتم تیر حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی رخ داد و 72 تن از بهترین افراد انقلاب را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه آیت الله بهشتی از استوانه های نظام و از نظریه پردازان انقلاب اسلامی بود که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند، افزود: در این بازه زمانی شهادت آیت الله صدوقی اتفاق افتاد و همچنین حمله شیمیایی صدام به سردشت که در این عملیات تعداد زیادی از مردم بی گناه این شهر به خاک و خون کشیده شدند.

انجم شعاع تصریح کرد: در حمله ناو امریکایی در 12 تیرماه 67 در خلیج فارس به هواپیمای مسافربری ایران نیز 300 نفر از مردم مظلوم، زن و کودک کشته شدند.

وی بیان کرد: امریکا که خود را بزرگ ترین مدافع حقوق بشر می داند و اینگونه معرفی می کند و در حالی است که جنایات و ترورهای بسیاری به ویژه در ایران مرتکب شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه گفت: در شرایط امروز در قالب بشردوستانه اعمال جنایت کارانه را انجام می دهند زیرا افکار بشری رشد کرده و ار مستکبران بخواهند با وضعیت قبل به کشورهای مختلف حمله کنند، در دنیا محکوم می شوند لذا برای حمله به یک حکومت ابتدا برچسب را ضدحقوق بشری و تروریستی به آن می زنند و بعد در دنیا جا می اندازند و کارشان را انجام می دهند و قالب جرم و جنایت را عوض کرده اند.

وی افزود: امریکا در 43 سال اخیر دشمنی های زیادی با ایران داشته و جنایات و ترورهای بسیاری علیه مردم و کشور ما انجام داده اند که این جنایات یا مستقیما انجام شده و یا به نیابت مانند جنگ تحمیلی بر مردم ما تحمیل شده و اخیر نیز ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی در عراق را مرتکب شدند که خود امریکا مسئولیتش را به عهده گرفت.

انجم شعاع تصریح کرد: خود امریکای ها داعش را به وجود آوردند که بعد از سوریه و عراق به سراغ ایران بیاید و وقتی قهرمانی مانند حاج قاسم سلیمانی در مقابل آنها می ایستد و همه منطقه را در مقابل داعش بسیج می کند، ترورش می کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی دنیا گفت: مستکبران به وسیله رسانه ها در افکار مردم جا می اندازند که فلان کشور تروریست است. رسانه های ما باید آنچه که حق است و اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام الهی است و هیچ زمان دنبال اعمال تروریستی و ساخت بمب اتم نیست را جا بیندازند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: مستکبران جنایاتشان را در قالب واژه های خوب جا می اندازند و ما باید کارهای خوب نظام را با قلم و هنر تبلیغ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته حقوق بشر امریکایی در استان کرمان اظهار کرد: برای پای کار آوردن تشکل ها، اصناف و مردم در برنامه های این هفته تلاش کرده و جلساتی داشتیم و برنامه های مختلفی از جمله تبلیغات و فضاسازی محیطی، استفاده از فضای مجازی و رسانه ای، تولیدات هنری و … برگزار می شود.

انجم شعاع تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه (ویژه برنامه یاد یاران) فردا ششم تیرماه ساعت 18 و 30 دقیقه در گلزار شهدای کرمان با سخنرانی رییس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا برگزار می شود.

وی بیان کرد: برگزاری نشست های مختلف در دستگاه های اجرایی، ویژه برنامه هیت های مذهبی در تکیه خواجه خضر 6 تیرماه، ویژه برنامه اداره کل اوقاف 6 تیرماه در تکیه عباسعلی، برگزاری نشست ویژه در امامزاده محمد کرمان روز 10 تیرماه برگزاری دو ویژه برنامه توسط قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش در استان از دیگر برنامه های هفته حقوق بشر امریکایی در استان کرمان است.

انجم شعاع با اشاره به وضعیت کرونایی استان گفت: برنامه ها در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد ضمن اینکه در برگزاری مراسم با هماهنگی ستاد کرونا کار را دنبال می کنیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا