قدردانی اعضای هیات نظارت بر مطبوعات از عملکرد رسانه‌ها


دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز فعالیت ۶۷ رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد و گفت: اعضای هیات نظارت بر مطبوعات از عملکرد مسئولانه رسانه‌ها در اتفاقات اخیر قدردانی کردند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سیدعلاءالدین ظهوریان گفت: در جلسه مورخ ۲۵ آذر ۹۸ ضمن طرح موضوعات نظارتی در حوزه رسانه‌های مکتوب و برخط، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که با صدور مجوز برای ۶۷ رسانه و تغییر وضعیت ۵۳ رسانه موافقت شد.

به گفته ظهوریان در جلسات اخیر هیات نظارت بر مطبوعات، گزارش رصد عملکرد محتوایی و حرفه‌ای رسانه‌های کشور که در دبیرخانه هیات به طور ویژه بررسی شده، مطرح و تعاملات لازم با مدیران محترم رسانه‌ها انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: اعضای هیات نظارت بر مطبوعات از عملکرد مسئولانه رسانه‌های کشور در انجام رسالت و وظایف معمول و حرفه‌ای خود در پوشش اتفاقات اخیر و تنویر افکار عمومی، تشکر و قدردانی کردند.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به آغاز فرایند انتخابات و همزمان با نزدیکی ایام تبلیغات و برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و فعالیت در چارچوب قانون توسط رسانه‌ها تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا