لزوم استفاده ازتکنولوژی های نوین ارتباطی در شهرداری های کلانشهرها



کمال مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرداری ها نهاد های عمومی و مردمی هستند و بیشتر از هر نهاد دیگری به ارتباط و تعامل با مردم نیاز دارند؛ به همین دلیل نقش و جایگاه روابط عمومی در شهرداری ها با همه نهادها و دستگاه های دیگر متفاوت و به مراتب حساس تر است.

مرادی افزود: این موضوع در کلانشهرها اهمیت بسیار بیشتری دارد چرا که ما در کلانشهرها با انبوه مخاطب مواجه هستیم و به منظور ارتباط بیشتر و موثرتر ناچاریم در شهرداری های کلانشهرها با مخاطب خودمان با ابزارهای نوین گفتگو کرده و در تعامل مداوم باشیم .

وی اقدام شهرداری کلانشهر کرمان در تعریف نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی با مشارکت تولیدکننده های سخت افزارها و نرم افزارها مرتبط با فناوری های نوین و همچنین استفاده کنندگان از این فناوری ها را ارزشمند دانسته و افزود: پس از طرح این ایده توسط شهرداری کرمان مجمع شهرداران کلانشهرها از این موضوع استقبال کرده و از برگزاری نمایشگاه حمایت کرد و امید است در سالهای آینده هم این نمایشگاه با حمایت و همراهی همه کلانشهرها برگزار شود.

دبیرکل دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در پایان از سید مهران عالم زاده شهردار کرمان و سید رضا میرحسنی مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان به دلیل برگزاری این رویداد ملی تشکر کرد.

نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی و ارتباطات ۱۲ تا ۱۴ دی ماه سالجاری به همت اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان و با مشارکت شهرداری تهران و مجمع شهرداران شهرداری های کلانشهرهای کشور در کرمان برگزار شد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا