رسانه محور افزایش مشارکت است/ مرزبندی‌های چپ و راست را رها کنید



ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای توسعه استان نیازمند عبور از مرزبندی های موهوم سیاسی، گفت: در وهله بعدی باید برای افزایش مشارکت تکل از پشت های رسانه را ترمیم کنیم.

دکتر علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه در جمع مدیران و مسئولان اجرایی استان گلستان با اشاره به اینکه امسال انتخابات را باید یک ماموریت اصلی برای خودمان بدانیم، اظهار کرد: همه ما باید تمام همت خود را برای افزایش مشارکت و حضور حماسی مردم به میدان بیاوریم.

وی با بیان اینکه ۱۸ ماه است در برابر همه بی مهری ها ایستادگی کرده ایم، افزود: علی رغم همه بی مهری ها به هیچ عنوان از خدمت به مردم خسته نشدیم و امروز نیز قصد مقابله به مثل را نداریم و آماده ایم همچنان مسیر پیشرفت استان را پی بگیریم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ۱۸ ماه تکل از پشت خوردیم و در عرصه رسانه آنگونه که باید ظاهر نشدیم، خاطرنشان کرد: ما در دولت در حوزه رسانه باختیم و نتوانستیم حجم عظیم خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم در یکی دوسال اخبر را به سمع و نظر مردم برسانیم.

زنگانه توجه ویژه به رسانه را یکی از مهم ترین مولفه های افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو دانست و تاکید کرد: باید در عرصه رسانه در اندیشه ترمیم و اصلاح مسیر باشیم و بتوانیم مسیر جدیدی را در این بخش پیگیری کنیم تا مردم را با شعار ایمان و امید برای حماسه ای دیگر در انتخابات آماده کنیم.

وی با اشاره به نمونه های موفق پیشرفت در برخی از استانها، تصریح کرد: وقتی بتوانیم از مرزبندی های موهوم بگذریم می توانیم مسیر پیشرفت را هموار کنیم برای همین از همه دلسوزان استان می خواهم که شما را به خدا اصلاح طلب و اصولگرا، اختلافات را رها کرده و در کنار هم برای آبادانی استان کمک کنیم.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا