پخش گزیده «سه دونگ سه دونگ» از امشب



گزیده ای از سریال طنز “سه دونگ سه دونگ” به کارگردانی شاهد احمدلو و با بازی زنده یاد سیروس گرجستانی از شبکه نسیم بازپخش می شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، گزیده ای از مجموعه تلویزیونی “سه دونگ سه دونگ” از امشب دوشنبه، ۲۳ خرداد ماه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم به روی آنتن می رود. 

سریال “سه‌ دونگ سه‌ دونگ” محصول سال ۱۳۹۰ شبکه پنج سیماست که به نویسندگی علیرضا مسعودی و سید نیما حسن نیا و تهیه کنندگی محمد صالحیان در ۲۶ قسمت ساخته شد. 

“سه‌ دونگ سه‌ دونگ” روایتی طنز از زندگی آقا نصرت است که سال‌ ها به همراه ۳ پسر خود، یک مغازه نانوایی را اداره کرده و نان خانواده خود را در می‌ آورد تا اینکه پرویز، دوست قدیمی و شریک سه دونگ از مغازه‌ اش پس از ۱۰ سال‌ به ایران باز می‌ گردد تا سهم خود را از آن مغازه بفروش برساند اما آقا نصرت که دوست ندارد با شخص دیگری شریک شود، به تکاپو می‌ افتد تا برای خرید سهم پرویز پول جور کند  و سه دونگ پرویز را خودش بخرد اما….

در این سریال بازیگرانی چون زنده ‌یاد سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، محمد کاسبی، عباس جمشیدی‌فر، جواد عزتی، اشکان اشتیاق، سیاوش مفیدی و یوسف صیادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا