نمایشگاهی مردمی که دولتمردان از آن بازدید می‌کنند



ـ مجری صداوسیما ـ در اختتامیه نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران» حضور یافت و ضمن بازدید از این نمایشگاه، اجرای یکی از برنامه‌ها را بر عهده گرفت.

حسینیان درباره عملکرد این نمایشگاه به ایسنا گفت: اصولاً دولت‌ها نمایشگاه برگزار می‌کنند و مردم از آن‌ها بازدید می‌کنند اما این نمایشگاه یک پروژه مردمی است که دولتمردان از آن بازدید می‌کنند. به نظرم این تغییر باعث ایجاد پتانسیل‌های جدید و جذاب می‌شود.
او افزود: اردیبهشت ماه در همین مکان، نمایشگاه کتاب را داشتیم که به نظر من با هیچ نمایشگاهی قابل مقایسه نیست. این رویداد نیز من را به یاد نمایشگاه کتاب می‌اندازد. اینجا شاهد بخش‌های مختلفی هستیم و با این طراحی مردم از گوشه و کنار کشور مورد بازدید و توجه کسانی قرار می‌گیرند که تصمیم گیرنده یا تصمیم‌ساز هستند.

نمایشگاه «هم‌افزایی مدیران» از دوم مرداد ماه با همت بنیاد فرهنگی خاتم الااوصیا و دستیار ویژه مردمی سازی رییس جمهور در حال برگزاری است و امروز (چهارم مرداد) به کار خود پایان می‌دهد. ‌

این نمایشگاه حدود ٨٠٠ غرفه دارد که در زمینه های بهداشت و سلامت، محیط زیست، آموزش و مشاوره ، گردشگری، حکمرانی مردمی و سایر موارد فعال است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا