سامانه "جی نف" به‌روزرسانی می‌شود



ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان گفت: سامانه جی نف به‌روزرسانی می‌شود.

علی پناهی امروز ۱۴ آذرماه با حضور در خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان با اشاره به اینکه سامانه جی نف از سال ۹۵ تاکنون به‌روزرسانی نشده است، اظهار کرد: شرکت ملی پست ۳۵ میلیارد ریال بودجه جهت به‌روزرسانی سامانه جی نف در استان اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از الزامات هر سازمان برای ارائه خدمات به ارباب‌رجوع احراز کد ملی و کد پستی است، تصریح کرد: با ورود به سامانه جی نف به‌صورت آنلاین می‌توان کدپستی را دریافت کرد.

مدیرکل پست لرستان با بیان اینکه بهنگام سازی و به‌روزرسانی اطلاعات کد پستی یکی از تکالیف پست است، بیان کرد: ادارات موظف هستند همکاری کنند و نقشه‌ها را در اختیار پست استان قرار دهند تا پست استان در سامانه جی نف کد پستی‌ها را بر نقشه‌ها سوار کنیم.

پناهی خاطرنشان کرد: در سامانه جی نف همچنین فرد با ورود به این سامانه و انتخاب آدرس منزل بر روی نقشه می‌تواند کد پستی خود را دریافت کند.

وی اضافه کرد: با پیمانکار قرارداد بسته شده و در فاز اول در شهرستان ازنا، الیگودرز، نورآباد، درود، بروجرد، فیروزآباد و سلسله با مراجع به درب منازل در حال به‌روزرسانی اطلاعات هستیم و در فاز دوم دیگر شهرستان‌های استان اطلاعات آن‌ها به‌روزرسانی خواهد شد.

مدیرکل پست لرستان با اشاره به اینکه روزانه در سطح استان ۸ هزار مرسوله توزیع می‌شود، افزود: شرکت پست ایران با توجه به اینکه ارباب‌رجوع زیادی دارد شماره تماس ۱۹۳ برای دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات همشهریان از ساعت ۸ الی ۱۸ پاسخگو هستند.

پناهی اظهار کرد: ماهیت کار ما از نامه به بسته تغییر پیدا کرده است و خریدهای اینترنتی باعث افزایش کار همکاران پست شده که یک فرصت برای افزایش درآمد پست شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که گریبان استان را گرفته، نبود پلاک منازل هست، افزود: بیش از ۵۰ درصد اماکن سطح استان فاقد پلاک کدپستی و پلاک شهرداری هستند.

مدیرکل پست لرستان با بین اینکه عدم وجود پلاک باعث شده همکاران پست برای ارسال مرسولات با مشکل مواجه شوند، تصریح کرد: نصب پلاک جز وظایف شهرداری و دهیاری‌های است که تاکنون انجام نشده است و امیدواریم این مهم انجام شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا