فرصت ۶۰ دقیقه‌ای به دستگاه‌های اجرابی برای رفع شبهات


ایسنا/سمنان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : چنانچه مسئله ای تحریف و یا خبر جعلی در فضای ای و مجازی در خصوص دستگاه‌های اجرایی استان منتشر شود، الزاما حداکثر تا ۶۰ دقیقه پاسخ منطقی و عقلانی و درست از سوی دستگاه ارائه شود.

احمد ریواده ۱۷آبان ماه در سی و پنجمین جلیه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت که عصر دوشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل یالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات این شورا اظهار کرد: جلسه شورای اطلاع رسانی باید با تصمیمات اجرایی و با محوریت برنامه های اقدام  به صورت مستمر برگزارشود .
وی گفت: گفتگوی حوزه رسانه باید فعال شده، تقاضاها و انتظارات متقابل مردم و دولت اطلاع رسانی شود .
ریواده تصریح کرد: بسترهای حوزه اطلاع رسانی تغییرات زیادی دارد ، لذا باید از تمام بسترها، برای اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام به مردم بهره گیری شود.
معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه از بستر فضای مجازی اطلاع رسانی نباید غفلت شود، اضافه کرد: تورهای رسانه ای جهت اطلاع رسانی فعالیت های حوزه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و…. برگزار شود . 
ریواده در ادامه با ذکر اینکه بحث سفر ریاست جمهوری به استان سمنان باید پیوست رسانه ای داشته باشد و آثار این سفر باید برای مردم ملموس شود، عنوان کرد: مرکز نوآوری باید برای ایجاد محتوای رسانه در استان سمنان ایجاد و در حوزه اطلاع رسانی باید بازدارندگی ایجاد شود. 
ریواده گفت:  مسائل و مشکلات رسانه ها در استان احصا و حمایت جدی و واقعی از آنها در دستور کار قرار گیرد.
معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه شبکه فعال و پویا در حوزه اطلاع رسانی باید در سطح استان ایجاد شود اظهار کرد: همه ابعاد سفر ریاست جمهوری به استان اعم از  مصوبات و دستاوردهای حاصل از آن اطلاع رسانی شود.
این مسوول اجرایی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حضور  پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به شرایط جنگ ترکیبی باید با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای جریان‌ساز  و فعال ، اطلاع رسانی شود .
وی اضافه کرد:  تخصیص اعتبار و حمایت مالی از دستگاه‌های فرهنگی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزیقرار گرفته و اعتبار لازم تامین شود.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان تصریح کرد: چنانچه مسئله ای تحریف و یا خبر جعلی در فضای رسانه ای و مجازی در خصوص دستگاه‌های اجرایی استان منتشر شود، الزاما حداکثر تا ۶۰ دقیقه پاسخ منطقی و عقلانی و درست از سوی دستگاه ارائه شود.
وی همچنین گفت: در راستای اطلاع رسانی دقیق، جامع وبه هنگام در خصوص موضوعات مختلف، شورای اطلاع رسانی باید ظرف مدت یک روز اطلاع رسانی لازم را به انجام رساند .
انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا