نقد بازنمایی زندگی یک شکنجه گر ساواک در سینما



برنامه “سینما کوتاه” شبکه آی فیلم، فیلم “فندک انگلیسی” را که درباره زندگی یک شکنجه گر ساواک است نقد و بررسی می کند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، فیلم کوتاه “فندک انگلیسی” در شبکه آی‌فیلم به نمایش در می‌آید و نقد می‌شود.

برنامه “سینما کوتاه” شنبه شب، ۱۶ بهمن ماه به سراغ  “فندک انگلیسی” رفته و ضمن نمایش این فیلم کوتاه، آن را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

این فیلم کوتاه به کارگردانی مصطفی معارف وند درباره انقلاب و اتفاقات روزهای آخر عمر رژیم پهلوی است و به روایت داستان زندگی یک شکنجه‌گر ساواک می‌پردازد. 

برنامه “سینمای کوتاه” با اجرای حسام فروتن هر هفته به مدت ۲۵ دقیقه، علاوه بر نمایش یک فیلم کوتاه با ارزش‌های تکنیکی و محتوایی قابل توجه، به گفت‌وگو با کارگردان اثر می‌پردازد.

 موضوعاتی همچون الزامات ساخت فیلم کوتاه از منظر کلی، چالش‌های پیش روی فیلم‌سازان در تولید و پخش، جشنواره‌ها و عرضه و نمایش فیلم‌های کوتاه از طریق پلت‌فرم‌های فضای مجازی، سرمایه‌گذاری و بازگشت آن و نحوه استقبال مخاطبان از فیلم‌های کوتاه داستانی، محورهای این گفت‌وگوها را تشکیل می‌دهد.

برنامه “سینما کوتاه” به تهیه‌کنندگی علی‌ اکبر صدیقی محصول واحد تولید و هنری شبکه آی‌فیلم است که امشب، ۱۶ بهمن ماه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از این شبکه پخش می‌شود و تکرار آن دوشنبه، ۱۸ بهمن ماه ساعت ۷ و ۳۰ و ۱۹ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا