اتهامات اخلاقی یک بازیگر، خداحافظی یک مدیر و توضیحی درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده



خداحافظی یک مدیر حوزه نمایش، «کن» در آستانه اعتصاب عمومی، درباره فاجعه‌ای که ایونت‌های به بار آوردند، احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده، افشای اتهامات اخلاقی جدید علیه «»، درگذشت یک نویسنده، دسترسی به سایت مجازی نمایشگاه کتاب و آغاز تبلیغات شهری و… از جمله اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، کاظم نظری که در دو سال گذشته به عنوان مدیر کل هنرهای نمایشی فعالیت داشت، رفتن خود را از این اداره تایید کرد.

چراغ روشن می‌شود؟

حالا دیگر چندمین سالی است که دانشجویان تئاتر جای خالی جشنواره تئاتر دانشگاهی را حس می‌کنند، جشنواره‌ای که زمانی نه تنها برای جامعه دانشگاهی که حتی برای بدنه حرفه‌ای تئاتر کشور هم اتفاقی ویژه بود.

توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض  

تهیه‌کننده فیلم «پرویزخان» با بیان اینکه در شرایط فعلی ساخت فیلم ورزشی یک تصمیم پرریسک است، درباره دلایل اکران آنلاین زودهنگام این فیلم و اعتراض‌ برخی فوتبالیست‌ها به آن توضیحاتی را ارائه کرد.

«کن» در آستانه اعتصاب عمومی

سازمانی به نمایندگی از کارکنان جشنواره فیلم کن، خواستار اعتصاب عمومی در این رویداد سینمایی شدند.

بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برپا شدن عَلَم عدالت‌خواهی علیه ظلم‌ستیزی در دنیا گفت: آنچه امروز در دنیا رخ می‌دهد با نگاه ویژه و خاص به مبانی و نظریه نظام جمهوری اسلامی است.

گزارش تصویری این بازدید را اینجا ببنید.

برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت با مشارکت مردم 

رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت غدیر با بیان اینکه برگزاری مراسم و مناسبت‌ها بستری برای جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای است گفت: استفاده از فرصت مناسبت‌ها، نیازمند هوشمندی و هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی است.

درباره فاجعه‌ای که ایونت‌های مد و لباس به بار آوردند

سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس ضمن تشریح جزئیات راه‌اندازی سکوهای دائمی عرضه لباس در عین حال از رشد قارچ‌گونه ایونت‌های مد و لباس انتقاد کرد و گفت: این فاجعه است که یک سکوی دائمی عرضه لباس در شهری وجود داشته باشد و حتی اجاره آن به تولیدکننده پیشنهاد شود، اما او برای شرکت در یک ایونت از خیرِ سکوی فروش دائم بگذرد.

چرا دعای کمیل ایرانی‌ها در بین‌الحرمین برگزار نمی‌شود؟

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تشریح شرایط و محدودیت‌های برگزاری مراسم دعای کمیل در حج ۱۴۰۳، از پیشنهاد ایران به عربستان برای برپایی این مراسم در پشت‌بام مسجدالنبی سخن گفت.

احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده

رییس سازمان حج و زیارت از احتمال ثبت‌نام عمره در جریان برگزاری حج تمتع خبر داد.

در مراسم یادبود چه گذشت؟

مراسم یادبود مسعود اسکویی با حضور معاون صدا، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از اهالی رسانه و ورزش در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

افشای اتهامات اخلاقی جدید علیه «کوین اسپیسی»

مستند دو قسمتی که شامل اتهامات اخلاقی جدیدی علیه «کوین اسپیسی» ـ بازیگر برنده اسکار ـ است، به‌زودی از شبکه چهار تلویزیون بریتانیا به روی آنتن می‌رود.

درگذشت یک نویسنده

، نویسنده و طنزپرداز در سن ۶۳ سالگی از دنیا رفت. 

عرفان علومی، فرزند وی درباره زمان مراسم تشییع و خاکسپاری این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز فقید به ایسنا گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری، ساعت ۹ صبح فردا (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) در قطعه هنرمندان آرامستان بم برگزار می‌شود.

امسال نمایشگاه ویژه کتاب کودک داریم

رییس نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک می‌گوید: احتمالا در آبان امسال، نمایشگاه تخصصی کتاب کودک برگزار می‌شود.

دسترسی به سایت مجازی نمایشگاه کتاب و آغاز تبلیغات شهری

تبلیغات شهری نمایشگاه کتاب تهران از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز شده و سایت نمایشگاه مجازی نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خانه‌ای که شاهد خلق آثار ماندگار موسیقی بود

مراسم یادمان استاد محمدعلی امیرجاهد عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت‌ماه) و با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی در خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار شد.

پیشنهادهایی برای خواندن:

کاخی که از ویرانی نجات پیدا کرد

واکنش‌های بین‌المللی به یورش اسرائیل به دفتر الجزیره

کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟

سبک خاص محمدعلی علومی در طنز

آنچه خبرنگاران از پیروزی‌های بیت‌المقدس مشاهده کردند

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا