مسئول جهاد تبیین در دستگاه‌ها حوزه روابط عمومی است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدرضا حسین نژاد عصر یک شنبه در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: داشتن ارتباطات تنگاتنگ روابط عمومی‌ها با مدیران، مردم و سایر روابط عمومی‌های دیگر به نشر درست موضوعات در سطح جامعه کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی رمز موفقیت روابط عمومی‌ها را در جزیره‌ای عمل نکردن دانست و گفت: جزیره‌ای کار کردن موجب می‌شود تا در نشر موضوعات و جهاد تبیین توفیقات کمتری حاصل شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه اکثر مردم به فضای مجازی دسترسی ندارند، خاطرنشان کرد: برای برقراری ارتباط بیشتر با مردم نباید ملاک کار را تنها فضای مجازی قرار داد زیرا انتقال مفاهیم از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی‌ها بها دهند، افزود: روابط عمومی‌ها در تراز معاون مدیران هستند لذا باید از اطلاعات لازم در همه امور برخوردار باشند تا موضوع را به درستی انتقال دهند.

حسین نژاد، روابط عمومی تشریفاتی را موجب عدم حرکت در مسیر جهاد تبیین دانست و گفت: تسلط روابط عمومی‌ها به اهداف دستگاه‌های اجرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استاندار خراسان شمالی گفت: بهره مندی از تشکیلات و امکانات، خوب است اما با روش خلاقانه هم می‌توان امور را پیش برد.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا