رسانه‌ها می‌توانند در بهتر شدن حال شهر موثر باشند



ایسنا/قم مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور در خبرگزاری ایسنا، عنوان کرد: معجزه یک خبر عشق به کشور و آگاهی و امید به آینده را توسعه می دهد؛ تاثیر اخبار و رسانه‌ها بر مردم فوق العاده بالا است و این فرصتی برای ما است.

مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم امروز ۱۸ مردادماه در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) واحد استان قم به مناسبت روز خبرنگار به اهمیت جهاد تبیین در عرصه رسانه در استان قم اشاره کرد و گفت: دشمنان در حال ضربه زدن هستند اما دوستان آگاه در تلاش برای شفاف سازی هستند.

کلانترزاده عنوان کرد: معجزه یک خبر، عشق به کشور و آگاهی و امید به آینده را توسعه می دهد؛ تاثیر اخبار و رسانه‌ها بر مردم فوق العاده بالا است و این فرصتی برای ما است.

وی پاسخگویی و نقد پذیری را در مدیریت شهری مورد توجه قرار داد و گفت: در این بزنگاه تاریخ که پیچ تاریخی است باید از خبرنگاران آگاه کمک بگیریم تا بگوییم حال شهرمان در حال بهتر شدن است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: برخی کوتاهی‌ها در حوزه اخبار منصفانه نیست اما از نقدهای منصفانه‌ها استقبال می‌کنیم؛ و از خبرگزاری ایسنا انتظار داریم در بهتر شدن حال شهر و مردم به مجموعه شهرداری کمک کنند.

کلانترزاده با بیان اینکه از ظرفیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: در اوج کرونا جهاد دانشگاهی اقدامات شایسته ای در کمک به شهر و شهرداری انجام داده است؛ قابلیت های علمی و اجرایی جهاد دانشگاهی می‌تواند برای مدیریت شهری بسیار کمک کننده باشد.

انتهای پیام
 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا