حمایت از مطبوعات و رسانه های وظیفه مسوولان باید باشد


رئیس خانه مطبوعات کشور، روزنامه ها را رکن اساسی در اطلاع رسانی دقیق و بیان توفیق ها و مشکلات جامعه دانست و گفت: حمایت از اصحاب رسانه باید وظیفه اصلی مسئولان باشد.

مصطفی کواکبیان پنجشنبه شب در جشن انتشار پنج هزارمین نسخه  روزنامه پیام استان سمنان با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیان حقیقت همواره در دستور روزنامه نگاران است و دغدغه های مردم باید با اطلاع رسانی دقیق به گوش مسئولان برسد.
وی با اشاره به مشکلات روزنامه ها در دولت های مختلف خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده برای رفع مشکلات مطبوعات کشور تلاش زیادی شده است و  امیدواریم‌ با پیگیری ها، وضعیت مطبوعات بهبود یافته و مشکلات روزنامه های کشور کاهش یابد.
کواکبیان خاطرنشان کرد: زبان مردم بودن و ارتقای فرهنگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان سمنان از اهداف اساسی روزنامه پیام در دهه های گذشته بوده است.
مدیر مسوول روزنامه پیام استان سمنان گفت: روزنامه پیام از جمله روزنامه های محلی سرشناس به گفته کارشناسان است و این روزنامه با وجود مشکلات فراوان سرپا ایستاده است.
در این مراسم علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی و امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی  حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا