کارگاه آموزش گزارش نویسی

به گزارش روابط عمومی آموزشگاه رسانه ؛ این  آموزشگاه با هدف ارتقای سطح توانمندی مستعدان برتر در گزارش نویسی و شناخت نکات مهم برای ارائه مطلب اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی گزارش‌نویسی  نموده است. این کارگاه در تاریخ 12  فرودین از ساعت 16 الی 20 برگزار می‌شود.
مهارت گزارش‌نویسی از جمله مهارت‌هایی است که همه ما بر اهمیت آن تاکید داریم؛ اما وقت چندانی را به یادگیری و بهبود این مهارت اختصاص نمی‌دهیم این درحالی است که اهمیت گزارش‌نویسی کمتر از سایر جنبه‌های مهارت ارتباطی نیست و اتفاقاً می‌تواند نقشی کلیدی در رشد و پیشرفت ما، چه در فضای درس و دانشگاه و چه در محیط کار داشته باشد. گزارش‌نویسی یکی از مهارت‌های مهم در تولید محتوا است و تسلط یا عدم تسلط بر آن، می‌تواند سرنوشت فعالیت‌های وابسته به تولید محتوا (از جمله حضور در فضای دیجیتال و شبکه های اجتماعی) را تغییر دهد.
در این کارگاه اصول اصلی گزارش‌نویسی ارائه می‌شود و سرفصل مطالب شامل تعریف گزارش، اهمیت گزارش‌ها، تاریخچه گزارش‌نویسی، انواع گزارش خلاصه (مدیریتی) و مفصل، اجزای گزارش اداری و فنی، سربرگ، عنوان گیرنده گزارش، روش نوشتن موضوع گزارش، روش نوشتن مقدمه، بیان مسئله، روش نوشتن تنه، آماری توصیفی و بند بند، پیشنهاد نویسی، مشخصات امضا کننده، پیوست نویسی، گزارش‌های ادواری، جمله‌بندی و قواعد دستوری، قواعد نگارشی و املایی است.

 

 

جستجوهای مربوط به دوره گزارش نویسی

سرفصل دوره گزارش نویسی

نمونه گزارش نویسی از دوره آموزشی

گزارش نویسی حرفه ای

سرفصل های دوره گزارش نویسی

دوره آموزشی گزارش نویسی در امور اداری

پکیج

دوره گزارش دهی

سرفصل های گزارش نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا