مسابقات فوتسال فرهنگ و رسانه‌ با حضور فردوسی‌پور، امید زندگانی و وحید شمسایی



همزمان با ماه مبارک رمضان دومین دوره مسابقات فوتسال «جام رمضان» با حضور اهالی فرهنگ، رسانه و پیشکسوتان ورزش در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دومین دوره مسابقات فوتسال «جام رمضان» برای دومین سال به همت فرهنگسرای رسانه و با حضور تیم‌هایی از اهالی فرهنگ و رسانه، پیشکسوتان تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال، هنرمندان و مجریان برگزار می‌شود. 

حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان، وحید شمسایی بازیکن فوتسال ایران، عادل فردوسی پور و امید زندگانی از مجریان صداوسیما و …‌  از شرکت‌کنندگان این مسابقات هستند. 

این دوره از مسابقات دومین دوره جام رمضان است که در سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه برگزار شده و علاوه بر اهالی فرهنگ و هنر و پیشکسوتان ورزش کشور، پذیرای تیم‌هایی از بین عموم با در نظر گرفتن آیین نامه حضور در مسابقات خواهد بود. 

ظهیر کامیاب بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال، مدیر فنی این مسابقات بوده و نادر انصاری، مسئول ورزش فرهنگسرای رسانه و محمدرضا رونقی نیز سرپرست این رقابت‌ها هستند. 

تیم‌هایی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند، جهت هماهنگی باید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۲۶۹۶۸۷ تماس بگیرند.

مهلت ثبت نام تیم‌ها در این مسابقات تا ۱۵ فروردین ماه است و قرعه کشی ۱۷ فروردین با حضور نماینده‌ای از هر کدام از تیم‌ها برگزار می‌شود و مسابقات از ۱۸ فروردین هر شب بعداز افطار برگزار خواهد شد.

مسابقات در لیالی پرفضیلت قدر تعطیل است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا