مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند


به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، مسئول روابط عمومی فرمانداری گناوه عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات این شهرستان گفت: این جلسه با ۲ دستور شامل برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و بررسی مصوبه‌های جلسه قبل برگزار شده است.

اکبر احمدزاده افزود: امسال اولین سال برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای روابط عمومی‌ها در شهرستان برگزار می‌شود و ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب می‌شوند.

وی بیان کرد: فرماندار به عنوان رئیس، معاون فرماندار، جانشین، روابط عمومی فرمانداری دبیر شورای روابط عمومی‌ها خواهند بود و ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل و در قسمت بازرس نیز ۲ نفر اصلی و علی البدل از بین روابط عمومی‌ها انتخاب می‌شوند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی این فرمانداری و خبرهای منعکس شده این حوزه در یک سال گذشته گفت: در یک سال گذشته روابط عمومی فرمانداری گناوه خبرها و گزارش‌های متعددی از جلسات و برنامه‌های انجام شده را پوشش و در پایگاه اطلاع رسانی و گروها و فضاهای مجازی خود منتشر کرده است.

وی گفت: در جلسه قبل، شش مصوبه شامل فعال شدن روابط عمومی‌ها، ایجاد کانال‌های خبری روابط عمومی ادارات، انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها، نشست خبری مسئولان ادارات و تدوین سند توسعه روابط عمومی‌ها گذرانده شده که بیشتر این مصوبات اجرایی شده است.

مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

در این نشست انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها شهرستان برگزار شد و عبدالرضا محمدی نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیدا مساوات از اداره آب و فاضلاب، سیدجواد موسوی از شهرداری گناوه، محمد صیادی شهرداری بندر ریگ، و هاجر خرم آبادی از گمرک به عنوان اعضای اصلی و عبدالله اسفندیاری از اداره صمت به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در پایان از مسئولان روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تجلیل شد.

مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا