مدیر جدید خبرگزاری مهر در قزوین معرفی شد


ایسنا/قزوین با حضور محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر، «حسن عابدینی» از فعالان رسانه‌ای استان قزوین به‌عنوان مدیر این خبرگزاری در قزوین معرفی شد.

امروز دوشنبه ۲۴ شهریور مراسم تکریم و معارفه مدیر خبرگزاری مهر استان قزوین در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، در این مراسم که با حضور محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر برگزار شد، «حسن عابدینی» به‌عنوان مدیر این خبرگزاری در استان قزوین معرفی شد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری مهر، ضمن قدردانی از محمدرضا جباری مدیر سابق خبرگزاری مهر استان قزوین تصریح کرد: آقای جباری زحمات بسیاری کشیده‌اند و فعال جدی در عرصه رسانه هستند، امیدواریم ازاین‌پس نیز با جدیت در عرصه رسانه فعال باشند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر نیز تصریح کرد: هم‌اکنون مسائل سیاسی و شرایط سخت اقتصادی، مقوله پیچیده و سختی را در جامعه ایجاد کرده است و همه همکاران در خبرگزاری مهر باید خود را با توجه به شرایط حاکم در جامعه تجهیز کنند چراکه امروز رسالت اصلی ما روشنگری و شبهه زدایی است.

محمدرضا جباری، مدیر سابق خبرگزاری مهر استان قزوین

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیر سابق خبرگزاری مهر استان قزوین خاطرنشان کرد: جباری به مدت ۱۴ سال حضور در این خبرگزاری، اتفاقات خوبی را در مهر رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، محمدرضا جباری یکی از پیشکسوتان رسانه‌ای استان قزوین است که به مدت ۱۴ سال به‌عنوان مدیر خبرگزاری مهر در قزوین فعالیت داشت و سال‌های پیش از حضور در مهر در صداوسیما فعال بود، همچنین حسن عابدینی یکی از جوانان فعال رسانه‌ای استان قزوین است که در کارنامه کاری خود سردبیری خبرگزاری‌های بین‌المللی قرآن (ایکنا)، فارس و فعالیت در خبرگزاری ایسنا در استان قزوین را دارد.

انتهای پیام 


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا