خانه مطبوعات لرستان در حال ساماندهی است



ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: استان در حال ساماندهی است.

منصور احمدی در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به منظور ایجاد انسجام و همدلی بین نشست‌های مختلفی برگزار شده و خوشبختانه این همدلی ایجاد شده است.

وی در خصوص خانه مطبوعات استان گفت: موضوع خانه در حال ساماندهی است و به زودی دوستان را از نتایج این اقدام مطلع خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با بیان اینکه یک تغییر اساسی و بنیادین در ایجاد کردیم، افزود: این شورا را از یک شورای مشورتی و نظریه پرداز به یک شورای بسیار کاربردی و با ارائه تصمیمات نافذ و موثر در سطح فرهنگ تغییر محتوا داده شده است.

احمدی بیان کرد: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و ۷۴ مصوبه فرهنگی برای ۱۱ دستگاه ذی‌نفوذ و ذی‌تاثیر در عرصه فرهنگ اتخاذ کردیم و چنانچه این مصوبات اجرایی شوند در عرصه‌های مختلف تاثیرات خود را نشان خواهد داد.

وی اضافه کرد: یکی از این موضوعات زیست عفیفانه بود برای دستگاه‌هایی که در این راستا موثر هستند پیگیر هستیم که این مصوبات در گردشگاه‌ها، تفرجگاه‌ها، اماکن و معابر عمومی و پارک‌ها عملیاتی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: این تغییر رویکرد منجر به تولید دو جلد کتاب شده که یکی با موضوع زیست عفیفانه و دیگری بحران جمعیت و خانواده و رکود موالید است.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا