برنامه‌ای که خاطرات طنز مردم را جمع می‌کند


برنامه «دوطرفه» با هدف ایجاد حال خوب و بازگو کردن خاطرات طنز مردم راهی آنتن می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دو طرفه» عنوان برنامه جدیدی است که به جدول پخش پاییزی این شبکه اضافه شده است.

این برنامه تعاملی هرروز با مشارکت مخاطبان به موضوعات روز جامعه که مردم با آن درگیر هستند، می‌پردازد.

محمدحسین خسروجردی درباره این برنامه گفت: «دوطرفه» بر پایه تعامل با شنوندگان طراحی شده است و مخاطبان هر روز می‌توانند با ارسال پیامک و تماس با برنامه نظرات خود را درباره موضوعات فرهنگی و اجتماعی به اشتراک بگذارند. این برنامه با اجرای طنز محمدرضا قلمبُر در قالب ۴۵ دقیقه به گپ و گفت، طرح سوال و خاطره‌گویی درباره موضوع می‌پردازد. 

وی افزود: هدف کلی این برنامه راه‌اندازی یک پویش به نام «پویش جمع‌آوری خاطرات طنز مردمی» است، که در قالب این پویش از مردم می‌خواهیم خاطرات طنز و بامزه خود را که در فضاهای مختلفی مثل دانشگاه، دوران سربازی، محل کار و یا خانواده برایشان اتفاق افتاده است را بازگو کنند و در قالب یک فایل صوتی برای ما ارسال نمایند. تا در آرشیو برنامه «دوطرفه» ماندگار شود.

تهیه‌کننده «دو طرفه» در ادامه درباره سایر بخش‌های این برنامه، گفت: بخش تعاملی دیگر این برنامه «مزه پرون» است، که در آن مخاطبان با بذله‌گویی و شوخ طبعی درباره موضوع برنامه به زبان طنز جملات کوتاه را با«هشتک مزه پرون» برای ما ارسال می‌کنند و جمله‌های ارسالی برنامه به اسم نویسنده آن در برنامه خوانده می‌شود.

وی افزود: «گوش به زنگ» عنوان یکی دیگر است آیتم های این برنامه است که مخاطبان با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ تماس می گیرند و خاطرات طنز خود را بازگو می کنند. 

محمدحسین خسروجردی

خسروجردی در ادامه درباره مشارکت بیشتر مردم در این برنامه گفت: حتی انتخاب موضوع برنامه توسط شنوندگان انجام می‌شود. هر روز در پایان برنامه از مخاطبان می‌خواهیم که موضوعات پیشنهادی را برای ما ارسال کند.

خسروجردی در پایان بیان کرد، «دو طرفه» با شعار صبایی شو راهی آنتن می‌شود و از هر یک از مخاطبان می‌خواهیم که یک نفر را همراه خود کنند تا به جمع صبایی‌ها اضافه شود، قرار است در این برنامه حالمان دوطرفه خوب باشد و صبایی شویم.

«دوطرفه» هر روز صبح از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح به تهیه‌کنندگی محمدحسین خسروجردی و اجرای محمدرضا قلمبر برای مخاطبان پخش می‌شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا