موج رسانه‌ای سدی در مقابل موج چهارم کرونا



ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: موج رسانه‌ای سدی در مقابل موج چهارم کرونا است.

رضا نیازی در دیدار با برخی از مدیران مسئول رسانه‌های محلی و برخط لرستان که امروز ۱۸ فروردین‌ماه بگراز شد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم با ایجاد یک موج رسانه‌ای و افزایش سطح آگاهی عمومی در جامعه، سدی در مقابل موج چهارم بیماری کرونا ایجاد کنیم.

وی ضمن تشکر از عملکرد موفق رسانه‌های استان در زمینه اطلاع‌رسانی درست محدودیت‌ها، پروتکل‌ها و افزایش آگاهی عمومی در سطح جامعه، تصریح کرد: علی‌رغم تمامی تلاش‌های صورت گرفته در طی بیش از یک سال گذشته، متأسفانه امروز با ساده‌انگاری‌های صورت گرفته، شاهد اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در کل کشور هستیم و بنا بر اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، این موضوع در دو هفته آینده به خطرناک‌ترین مرحله‌ خود خواهد رسید.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: در این مرحله، نقش رسانه‌های محلی و برخط استان، بسیار پررنگ خواهد بود تا انشاالله با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع، زمینه عبور از این گردنه‌ خطرناک را نیز فراهم آوریم.

نیازی تأکید کرد: ایجاد موج رسانه‌ای در مقابل موج چهارم کرونا، می‌تواند ضمن بالابردن اطلاعات و آگاهی جامعه در راستای رعایت دقیق پروتکل‌ها و محدودیت‌ها، شرایط را به‌گونه‌ای شکل دهد که فضای مجازی و حقیقی استان به سمت بهبود شرایط و عبور از موج چهارم شیوع ویروس کرونا حرکت کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) رسانه‌های محلی و برخط استان باید تلاش کنند موانع موجود بر سر راه مقابله با ویروس کرونا را رفع کنند.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا